| |
|
Raport anual de evaluare internă a calității
Raport pentru anul școlar 2024 - 2025 având starea finalizat la data de 10.10.2025
PARTEA I. INFORMAȚII GENERALE
NOTĂ:
Informațiile din această primă parte, chiar dacă nu se reflectă direct în calitatea serviciilor educaționale sunt relevante pentru beneficiarii direcți și indirecți și le pot orienta opțiunile pentru o unitate școlară sau alta, pentru un profil de pregătire sau pentru o anumită specializare
I. Date de identificare a unității de învățământ
D01 |
Denumire completă |
Cod SIIIR |
Județ |
Localitate |
|
Grădinița "Albă ca Zăpada" Năvodari |
1361201445 |
CONSTANȚA |
NĂVODARI |
D02 |
Mediul de rezidență: |
|
Urban |
D03 |
Poziționarea școlii în localitate: |
|
Zonă semiperiferică |
D04 |
Școala dvs. sau structurile coordonate sunt situate într-o zonă dezavantajată: |
Nici un răspuns selectat. |
|
D05 |
Tipul unității de învățământ (conform cu prevederile O.MECTS nr. 6564/2011, completat și modificat prin O.MECTS nr. 3283/2012): |
|
Grădiniță cu program normal |
D06 |
Tipul unității, în funcție de forma de proprietate: |
|
privată |
D07 |
Cuantumul total al bugetului de venituri al unității școlare (pentru toate tipurile de finanțare - de bază, suplimentară și complementară - și indiferent de sursă - bugetul de stat, bugetele locale, venituri proprii) exprimat în mii RON: |
|
Buget pe anul anterior |
Buget pe anul în curs |
|
2100204.00 |
2079881.00 |
D08 |
Tipul unității, în funcție de forma de educație: |
|
Unitate de învățământ tradițional |
D09 |
Responsabilități în rețea: |
|
unitate cu personalitate juridică, fără structuri subordonate |
D10 |
Dacă sunteți unitate coordonatoare , vă rugăm să precizați: |
Nici un răspuns selectat. |
D11 |
Nivelurile de învățământ din unitate, menționate distinct pe unitatea coordonatoare și structuri: |
Unitatea coordonatoare |
Structurile subordonate |
|
preșcolar |
Da |
|
D13 |
Alte forme de învățământ școlarizate în unitate, în afara celei „cu frecvență - zi” |
Nici un răspuns selectat. |
Atenție!
Deoarece evaluarea vizează întreaga unitate de învățământ, pentru unitățile în care se regăsesc și alte forme de învățământ în afara formei „cu frecvență - zi” informațiile se colectează și la nivelul celorlalte forme existente în unitate.
D14 |
Numărul de schimburi în care funcționează școala in învățământul „cu frecvență - zi”, distinct pe școala coordonatoare și structuri: |
|
Unitatea coordonatoare |
Structurile subordonate |
|
un schimb |
|
D15 |
Limba maternă / limbi de predare în unitate (coordonatoare și structuri): |
|
limba română |
Da |
D16 |
Limbi străine studiate în unitate (coordonatoare și structuri): |
|
limba engleză |
Da |
D17a |
Numărul de clase / grupe de elevi / copii din învățământul „cu frecvență - zi” / cu program normal din unitate în anul școlar curent, distinct pe școala coordonatoare și structuri: |
|
Unitate Coodonatoare |
Structuri Subordonat
e |
Program de studiu bilingv |
Program de studiu intensiv |
Clase cu predare în altă limbă de circulație |
Total unitate |
Numărul de grupe din învățământul preșcolar |
5.00 |
0.00 |
|
|
|
5.00 |
Total |
5.00 |
0.00 |
|
|
|
5.00 |
D18a |
Numărul efectivelor școlare (copii și elevi) din învățământul "cu frecvență-zi" din unitate în anul școlar curent, distinct pe școala coordonatoare și structuri: |
|
Unitate Coodonatoare |
Structuri Subordonate |
Total unitate |
Numărul de copii din învățământul preșcolar |
98.00 |
0.00 |
98.00 |
Total |
98.00 |
0.00 |
98.00 |
Total grădiniță |
98.00 |
0.00 |
98.00 |
Total niveluri școală |
0 |
0 |
0 |
D19a |
Numărul copiilor / elevilor cu CES, pe niveluri de învățământ (total școala coordonatoare și structuri): |
|
Total elevi CES unitate |
Nici un răspuns selectat. |
D20 |
Dacă în unitate sunt organizate și alte forme de învățământ sau programe ("cu frecvență-seral", "cu frecvență redusă", "A doua șansă", "Invatamant dual"), precizați numărul de clase și de elevi cuprinși în aceste forme (total coordonatoare și structuri): |
|
|
|
|
Total unitate și forme de învățământ |
|
Număr de clase |
Număr de elevi |
|
Total Clase |
Total Elevi |
Programul „A doua șansă” - învățământ primar |
0 |
0 |
(ante)prescolar |
5 |
98 |
Programul „A doua șansă” - învățământ secundar inferior |
0 |
0 |
primar |
0 |
0 |
Cu frecventa - seral:
învățământ liceal |
0 |
0 |
gimnaziu |
0 |
0 |
Cu frecventa - seral: - învățământ postliceal |
0 |
0 |
liceu |
0 |
0 |
Cu frecvență redusă - învățământ primar |
0 |
0 |
postliceal |
0 |
0 |
Cu frecvență redusă - învățământ gimnazial |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
Cu frecvență redusă - învățământ liceal ciclul inferior |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
Cu frecvență redusă - învățământ liceal ciclul superior |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
Număr de elevi invățământ dual |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
Total |
0 |
0 |
|
5 |
98 |
Situația claselor și a efectivelor școlare pe filiere, profiluri și specializări
D24 |
În cadrul unității (coordonatoare și structuri), se regăsesc următoarele situații (DA/NU): |
|
Unitatea coordonatoare |
Structuri subordonate |
Nici un răspuns selectat. |
II. Caracteristici ale mediului familial
D26a |
Structura etnică a elevilor din unitate (școala coordonatoare și structuri) în anul școlar curent, pentru învățământul „cu frecvență - zi” este (estimare): |
|
în grădiniță număr copii |
în școală număr elevi |
în grădiniță procente [%] |
în școală procente [%] |
Română |
98 |
0 |
100 |
0 |
Total |
98 |
0 |
100 |
0 |
D26b |
Câți dintre elevii de etnie rromă sunt înregistrați în evidențe pe baza autoidentificării din partea familiei |
|
în grădiniță |
în școală |
Nici un răspuns selectat. |
D27 |
Distribuția efectivelor de elevi din învățământul „cu frecvență - zi”, în anul școlar curent, în funcție de nivelul educațional al familiei (coordonatoare și structuri) este (estimare): |
|
în grădiniță număr copii |
în școală număr elevi |
în grădiniță procente [%] |
în școală procente [%] |
Cel puțin un părinte are studii generale (8 clase absolvite) |
98 |
0 |
100 |
0 |
Cel puțin un părinte are studii medii (liceu absolvit, cu sau fără bacalaureat) |
8 |
0 |
8.16 |
0 |
Cel puțin un părinte are studii superioare |
90 |
0 |
91.84 |
0 |
Niciun părinte nu are studii generale (sub 8 clase absolvite) |
0 |
0 |
0 |
0 |
Total |
196 |
0 |
200 |
0 |
Număr mediu ani studiu |
0 |
0 |
|
|
D28 |
Dacă în unitate (școala coordonatoare și structuri), pentru elevii de la învățământul cu forma „cu frecvență-zi” și /sau din programul „A doua șansă” există elevi aparținând unor grupuri vulnerabile, numărul de elevi din fiecare grup vulnerabil este următorul: Spațiul rezervat (liniile
6, 7 și 8 din tabelul de mai jos) conține, dacă este cazul, alte situații din unitate, cu precizarea caracteristicii grupului aparținător și a numărului de elevi: |
Formă învățământ |
Grup Vulnerabil |
în școală număr elevi |
|
|
Unitatea coordonatoare |
Structuri subordonate |
Nici un răspuns selectat. |
III. Condiții de acces la unitatea școlară unde este înscris elevul
D29 |
Distribuția elevilor în funcție de timpul mediu de
deplasare la școală este (se vor estima condițiile de acces atât pentru elevii din școala coordonatoare, cât și pentru elevii din unitățile subordonate, numai pentru elevii de la învățământul forma "cu frecvența - zi"): |
|
în grădiniță număr copii |
în școală număr elevi |
în grădiniță procente [%] |
în școală procente [%] |
sub 30 de minute |
95 |
0 |
0 |
0 |
între 30 și 60 de minute |
3 |
0 |
0 |
0 |
peste 60 de minute |
0 |
0 |
0 |
0 |
Total |
98 |
0 |
100 |
0 |
Timp mediu |
15.92 |
0 |
|
|
D30 |
Distribuția elevilor din învățământul forma "cu frecvența - zi" din unitate aflați în următoarele situații (atât pentru elevii din școala coordonatoare, cât și pentru elevii din
unitățile subordonate) este: |
|
Număr elevi |
Număr elevi procente [%] |
Cu domiciliul în aceeași localitate cu școala: |
95 |
0 |
Cu domiciliul în altă localitate, care fac navetă zilnică |
3 |
0 |
Din alte localități care stau în gazdă sau la internat |
0 |
0 |
Profilul liceului (militar / teologic) implică organizarea activitatiii în regim de internat |
0 |
0 |
Total |
98 |
0 |
D31 |
Prezența mijloacelor de transport pentru deplasarea domiciliu-școală a cadrelor didactice și elevilor (se vor menționa toate situațiile existente): |
|
Unitate coordonatoare |
Structuri subordonate |
Fără mijloace de transport în comun |
drum accesibil |
|
D32 |
Comunicarea dintre unitatea coordonatoare și structurile subordonate: |
Nici un răspuns selectat. |
IV. Baza materială
(1) Infrastructura școlară
D33 |
Spațiul de învățământ (numărul sălilor pentru toate tipurile de unități): |
|
|
Număr săli |
|
Unitate coordonatoare |
Structuri subordonate |
|
Utilizate pt. procesul propriu |
Spațiu excedentar în conservare |
Neutilizate din cauza stării tehnice |
Utilizate pt. procesul propriu |
Spațiu excedentar în conservare |
Neutilizate din cauza stării tehnice |
săli de clasă |
5 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
laboratoare/ cabinete școlare |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
D34 |
Baza sportivă / sala de sport: |
există |
Da |
utilizată pt. procesul propriu |
Da |
D36 Informații suplimentare privind grădinița
D36a |
Grădinița funcționează: |
în clădire cu destinație de grădiniță |
D36b |
În cazul grădiniței cu program prelungit (GPP) sau săptămânal (GPS), activitatea cu copiii se desfășoară: |
în săli distincte pentru activitățile cu copiii (activități didactice / sală de mese / dormitoare) |
(2) Servicii oferite de unitatea școlara (pentru toate tipurile de unități)
D37a |
Unitatea dispune de următoarele servicii de masă și/sau cazare: |
Cantină / sală de mese |
Da |
Internat / spații de dormit pentru copii |
Da |
D37b |
Dacă "Da", condițiile de masă și cazare sunt: |
|
|
Număr locuri |
|
Utilizate pt. procesul propriu |
Închiriat altor unități de învățământ |
Închiriat pt. beneficiari externi |
Neutilizate, în conservare |
Numărul de locuri în sala de mese |
32 |
0 |
0 |
0 |
Numărul locurilor de cazare |
40 |
0 |
0 |
0 |
D37c |
Pregătirea hranei pentru cantină este asigurată prin: |
Servicii de catering |
Da |
D38a |
Servicii medicale: unitatea dispune de cabinet medical |
cabinet medical |
Da |
D38b |
Dacă "Da", se va preciza |
Asigurarea asistenței cu cadre medii sanitare |
Da |
D39a |
Cabinet de asistență psihopedagogică |
Nici un răspuns selectat. |
D39b |
Dacă "Da", încadrarea școlii cu specialist (psiholog/ profesor defectolog/ logoped/ consilier etc) este: |
Nici un răspuns selectat. |
D40 |
În unitate este organizat program "After-school" (DA/NU): |
Nici un răspuns selectat. |
(3) Utilități
D41 Condiții din unitate (distinct pe școala coordonatoare și structuri)
D41a |
Unitatea coordonatoare: |
Curent electric |
Da |
Apă curentă |
Da |
Telefon |
Da |
D41b |
Structuri subordonate: |
Nici un răspuns selectat. |
(4) Elemente de dotare
D42a |
Mobilierul din sălile de clasă în care se desfășoară activitatea didactică este fix sau mobil: |
D42b |
În cazul claselor cu mobilier fix, poziționarea majoritară a acestuia este: |
Nici un răspuns selectat. |
D44 |
Informații suplimentare privind grădinița: |
Instalațiile sanitare sunt adaptate vârstei copiilor (dimensiune, amplasare etc.) |
Da |
Mobilierul este adaptat vârstei copilului |
Da |
(5) Resurse materiale
D45 |
Nivelul de dotare în ce privește resursele materiale și mijloacele de învățământ necesare procesului didactic din unitate: |
Unitatea coordonatoare |
Structuri subordonate |
dotare suficientă |
|
D49 |
Fondul de carte din biblioteca școlară este (apreciere): |
Există un fond minim, care să acopere nevoile din unitate |
D50 |
Dacă există bibliotecă școlară, cum acoperă fondul de carte din biblioteca școlară nevoile unității |
Biblioteca asigură auxiliare didactice și mijloace de învățământ, altele decât manualul școlar |
Da |
Biblioteca asigură necesarul de legi, materiale și alte documente adresate cadrelor didactice |
Da |
D51 |
Dacă există bibliotecă școlară, cine sunt utilizatorii bibliotecii |
Elevii și cadrele didactice din unitatea coordonatoare |
D52 |
Numărul de terminale (desktop, laptop sau tablete) din școală și din unitățile subordonate este: |
|
Unitatea coordonatoare |
Structuri subordonate |
Total |
Număr de terminale (desktop, laptop sau tablete) utilizate în administrație (cabinet director, cancelarie, secretariat, bibliotecă etc.) |
6 |
0 |
6 |
Număr de terminale (desktop, laptop sau tablete) utilizate exclusiv de cadrele didactice |
5 |
0 |
5 |
Număr de terminale (desktop, laptop sau tablete) utilizate în activități cu elevii și de către elevi |
1 |
0 |
1 |
Număr de terminale (desktop, laptop sau tablete) cu acces la internet, utilizate în activități cu elevii și de către elevi |
7 |
0 |
7 |
Total |
12 |
0 |
12 |
D53 |
În ce privește utilizarea computerelor în procesul de învățământ, gradul de utilizare efectivă a computerelor, în raport cu numărul planificat de ore este (estimare): |
Unitate coordonatoare |
Structuri subordonate |
50-74% din orele planificate |
|
D54 |
În ce privește utilizarea tehnologiei informaționale (TIC), se va preciza dacă unitatea școlară |
dispune de soft educațional pentru câteva discipline |
D55 |
Unitatea a creat și gestionează un site internet al școlii |
Da |
D56 |
În ce privește dotarea cu IT, se va preciza dacă în pregătirea și derularea activităților cu elevii în școala dvs. se folosesc: |
filme pe CD/DVD, fotografii digitale |
Da |
V. Resursele umane
(1) Informații privind cadrele didactice din unitate
D57 |
Distribuția pe grade didactice a personalului didactic angajat în unitate (școala coordonatoare și structuri) în anul școlar curent: |
|
Număr cadre didactice |
Structură [%] |
Număr cadre didactice cu gradul
I |
0 |
0 |
Număr cadre didactice cu gradul
II |
2 |
40 |
Număr cadre didactice cu definitivat |
3 |
60 |
Total |
5 |
100 |
D58 |
Cadrele didactice care predau în unitate (școala coordonatoare și structuri) în anul școlar curent: |
|
Număr cadre didactice |
Total unitate [%] |
Numărul total de cadre didactice angajate în școală (pentru toate disciplinele) |
5 |
100 |
Numărul de cadre didactice calificate |
5 |
100 |
Numărul de cadre didactice care domiciliază în altă localitate decât școala în care predau (navetiști) |
1 |
20 |
(2) Informații privind acoperirea normelor didactice
D59 |
Acoperirea normelor didactice cu personal didactic angajat (unitate coordonatoare și structuri) în anul școlar curent: |
|
Număr cadre didactice |
Numărul total de norme didactice (pentru toate disciplinele) |
5.00 |
Numărul de norme acoperite cu personalul școlii în cadrul normei didactice |
0.00 |
D60 |
Acoperirea disciplinelor cu personal didactic titular: |
Disciplină de studiu |
Grad de acoperire |
Biologie, șt.naturii |
Nu este cazul pentru unitatea evaluată |
Chimie |
Nu este cazul pentru unitatea evaluată |
Consiliere |
Nu este cazul pentru unitatea evaluată |
Cultură civică |
Nu este cazul pentru unitatea evaluată |
Discipline de specialitate |
Nu este cazul pentru unitatea evaluată |
Discipline economice |
Nu este cazul pentru unitatea evaluată |
Educație antreprenorială |
Nu este cazul pentru unitatea evaluată |
Educație fizică |
Nu este cazul pentru unitatea evaluată |
Educație muzicală |
Nu este cazul pentru unitatea evaluată |
Educație plastică |
Nu este cazul pentru unitatea evaluată |
Educație tehnologică |
Nu este cazul pentru unitatea evaluată |
Educatoare |
Acoperire integrală |
Fizică |
Nu este cazul pentru unitatea evaluată |
Geografie |
Nu este cazul pentru unitatea evaluată |
Informatică, IT |
Nu este cazul pentru unitatea evaluată |
Invățător / institutor |
Nu este cazul pentru unitatea evaluată |
Istorie |
Nu este cazul pentru unitatea evaluată |
Limba latină |
Nu este cazul pentru unitatea evaluată |
Limba română |
Nu este cazul pentru unitatea evaluată |
Limbi moderne |
Nu este cazul pentru unitatea evaluată |
Maiștri instructori |
Nu este cazul pentru unitatea evaluată |
Matematică |
Nu este cazul pentru unitatea evaluată |
Puericultor |
Nu este cazul pentru unitatea evaluată |
Religie |
Nu este cazul pentru unitatea evaluată |
Știinte socio-umane |
Nu este cazul pentru unitatea evaluată |
(3) Informații privind personalul auxiliar și nedidactic
D61 |
Acoperirea cu personal didactic auxiliar a posturilor rezultate din normativele în vigoare: |
în grădiniță |
în școală |
la nivelul normativelor |
|
D62 |
Acoperirea cu personal nedidactic a posturilor rezultate din normativele în vigoare: |
în grădiniță |
în școală |
la nivelul normativelor |
|
(4) Informații privind personalul de conducere
D63a |
Informații privind personalul de conducere: număr de directori: |
număr de directori conform normativelor |
1 |
număr de directori existent în unitate |
1 |
D63b |
Informații privind directorii (pentru fiecare dintre directorii din unitate) |
|
Calificare |
Grad didactic |
Vechimea didactică |
Participarea la cursuri de formare în management |
Director |
Educatoare |
Cu definitivat |
7 |
|
(5) Formarea continuă
D64 |
Numărul de ore de participare a cadrelor didactice din unitate (școală coordonatoare și structuri) la programe de formare continuă acreditate: |
|
Ore |
Număr mediu ore pe cadru didactic |
Număr ore de participare |
300 |
60 |
D65 |
Numărul cadrelor didactice din unitate (școală coordonatoare și structuri) care, în ultimii 3 ani au participat la sesiuni de formare pentru folosirea calculatorului și a altor mijloace electronice în procesul didactic (numărul de participanți la stagii de formare TIC): |
|
Unitatea coordonatoare |
Structuri subordonate |
Total |
Nici un răspuns selectat. |
Situații ale unității, din anul școlar anterior
D67 - Efectivele școlare pe niveluri de învățământ existente anul școlar anterior în unitate (școala coordonatoare și structuri):
D67a |
Efective școlare din învățământul de zi, pe niveluri |
|
Număr elevi |
Numărul de copii din învățământul preșcolar |
98 |
Total |
98 |
Total grădiniță |
98 |
Total niveluri școală |
0 |
Total liceu |
0 |
Total profesional |
0 |
D67c |
Efective școlare cuprinse în alte forme de învățământ (" A doua șansă", "Cu frecvență - seral", " Cu frecvență redusă") din școala coordonatoare și structuri |
|
Număr Elevi |
Nici un răspuns selectat. |
VI. Participarea elevilor în anul școlar anterior
D68a |
Dacă a existat nivelul preșcolar în anul școlar anterior, numărul total de zile absente este: |
|
Absente |
Nici un răspuns selectat. |
D68b |
Numărul de absențe ale elevilor din învățământul forma "cu frecvență-zi", în anul școlar anterior (număr ore de absență pe an): |
|
Absente |
Nici un răspuns selectat. |
D69 - Efectivele școlare din anul școlar anterior, pe niveluri (școala coordonatoare și structuri):
D69a |
Efectivele școlare din învățământul "cu frecvență-zi" |
|
înscriși la început |
în evidență la sfârșit |
înscriși pe parcurs |
Transferați |
Elevi care au abondona
t |
Situație finală |
Numărul de copii din învățământul preșcolar |
100 |
98 |
9 |
1 |
1 |
107 |
Total |
100 |
98 |
9 |
1 |
1 |
107 |
Total grădiniță |
100 |
98 |
9 |
1 |
1 |
107 |
Total niveluri școală |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
VII. Situația școlară la sfârșitul anului școlar precedent
(1) Flux școlar
D70 - Situația școlară a elevilor (total școala coordonatoare și structuri), la sfârșitul anului școlar anterior:
D70a |
Situația elevilor din învățământul de zi |
|
Situația la final de an, înaintea examenului de corigență |
Situație finală, după examenul de corigență |
|
Repetenți |
Corigenți |
Situație școlară neîncheiată |
Repetenți după corigență |
Situație
școlară neîncheiată după corigență |
Nici un răspuns selectat. |
(2) Rezultate școlare pentru nivelurile existente în unitate la sfârșitul anului școlar anterior
D71 |
Distribuția elevilor cuprinși în învățământul primar, forma "cu frecvență-zi", în funcție de calificativele la sfârșitul anului școlar anterior: |
|
Număr de elevi din clasele I-IV în distribuție pe discipline |
|
Nesatisfăcător |
Satisfăcător |
Bine |
Foarte bine |
Total |
D72a |
Distribuția elevilor cuprinși în învățământul forma "cu frecvență-zi", în funcție de mediile la sfârșitul anului școlar anterior, pe niveluri |
|
Număr de elevi, pe grupe de medii |
|
|
|
5 - 5,99 |
6 - 6,99 |
7 - 7,99 |
8 - 8,99 |
9 - 10 |
Situație neîncheiată |
Total |
Nici un răspuns selectat. |
D72b |
Distribuția elevilor cuprinși în alte forme de învățământ, în funcție de mediile la sfârșitul anului școlar anterior: |
|
Număr de elevi, pe grupe de medii |
|
|
|
5 - 5,99 |
6 - 6,99 |
7 - 7,99 |
8 - 8,99 |
9 - 10 |
Situație neîncheiat
ă |
Total |
Nici un răspuns selectat. |
|
D73a |
Numărul elevilor din unitate care au absolvit în anul școlar anterior (școala coordonatoare și structuri): |
|
Nr absolvenți învățământ "cu frecvență zi" |
Nr absolvenți alte forme |
Nici un răspuns selectat. |
IX. Experiența în evaluări internaționale
România a participat la evaluări internaționale (PIRLS - investigarea nivelului de înțelegere a lecturii a elevilor de clasa a IV-a; TIMSS - investigarea achizițiilor elevilor de clasa a VIII-a la matematică și științe; PISA - evaluarea capacității tinerilor de 15 ani de a-și utiliza competențele de lectură, de matematică și de științe dobândite pe parcursul școlarizării obligatorii).
În legătură cu experiența unor astfel de evaluări, se va preciza dacă:
D80b |
În școala au existat acțiuni de diseminare a informațiilor obținute din experiența participării României la astfel de evaluări (analize de obiective, de instrumente, de rezultate și/sau de aspecte metodologice specifice): |
|
Nu |
XI. Alte realizări în activitatea școlii
(1) Date referitoare la elevi
D82 - Ponderea absolvenților claselor terminale (VIII si/sau XII) care au beneficiat de consiliere / orientare școlară și profesională / asistență psihopedagogică pe parcursul celor patru ani de studiu, în vederea profesionalizării și/sau a continuării educației în ciclul următor (estimare): |
Clasa a-VIII-a |
Clasa a-XII-a |
Niciunul |
Niciunul |
(2) Date referitoare la cadrele didactice
D84 - Numărul cadrelor didactice care au calitate de formatori (cu certificat / atestat): |
1 |
D85 - Numărul cadrelor didactice din școală care sunt autori / coautori de manuale școlare sau auxiliare didactice cu ISBN / ISSN: |
1 |
(3) Aspecte manageriale
D86 - Numărul de discipline opționale din oferta școlii: |
3 |
PARTE A II-A
DESCRIEREA ACTIVITĂȚILOR DE îMBUNĂTĂȚIRE A CALITĂȚII REALIZATE
Activități de îmbunătățire a calității
Nr. crt. |
Nume |
Tip Activitate |
Obiective |
Dată început |
Dată sfârșit |
Activități de evaluare internă
Nr. crt. |
Nume |
Tip Cercetare |
Obiective |
Dată început |
Dată sfârșit |
PARTEA A III-A
NIVELUL DE REALIZARE A INDICATORILOR DE PERFORMANȚĂ, CONFORMSTANDARDELOR DE ACREDITARE ȘI DE EVALUARE PERIODICĂ (H.G. nr. 21/18.01.2007) șiSTANDARDELE DE REFERINȚĂ
Nr. crt. |
Indicator |
nesa tisfa cator |
satis faca tor |
bine |
foarte bine |
exce lent |
învățamântul prescolar |
|
|
DOMENIU Capacitate instituțională |
|
|
|
|
|
Subdomeniu Baza materială |
|
1 |
Dotarea spațiilor școlare |
|
|
|
|
x |
2 |
Existența și caracteristicile spațiilor școlare |
|
|
|
|
x |
Subdomeniu Resursele umane și capacitatea instituției de atragere a resurselor umane din afara instituției și din afara tării, în condițiile legii |
|
1 |
Managementul personalului didactic, de conducere, didacticauxiliar și nedidactic |
|
|
|
x |
|
Subdomeniu Structuri instituționale, administrative și manageriale |
|
1 |
Asigurarea sănătății și securității tuturor celor implicați înactivitatea școlară |
|
|
|
|
x |
2 |
Asigurarea serviciilor de orientare și consiliere pentru elevi |
|
|
|
x |
|
3 |
Existența și funcționarea sistemului de comunicare internă șiexternă și de gestionare a informației |
|
|
|
|
x |
4 |
Existența, structura și conținutul documentelor proiective: planulde dezvoltare si planul managerial |
|
|
|
x |
|
5 |
Organizarea internă și funcționarea curentă a unității deînvățământ |
|
|
|
|
x |
|
DOMENIU Eficacitate educațională |
|
|
|
|
|
| Subdomeniu Activitatea financiară a organizației |
|
1 |
Constituirea bugetului unitatii de invatamant si executia bugetara |
|
|
|
|
x |
Subdomeniu Angajabilitatea |
|
1 |
Urmărirea traiectului scolar și/sau profesional ulterior alabsolvenților |
|
|
|
x |
|
Subdomeniu Conținutul programelor de studiu |
|
1 |
Definirea și promovarea ofertei educaționale |
|
|
|
|
x |
2 |
Proiectarea curriculum-ului și planificarea activităților de învățare |
|
|
|
x |
|
3 |
Realizarea activităților de învățare, asigurarea participării șiobținerea stării de bine |
|
|
|
|
x |
Subdomeniu Rezultatele învățării |
|
1 |
Rezultatele obținute (participarea școlară, rezultatele învățării șistarea de bine) |
|
|
|
|
x |
|
DOMENIU Managementul calității |
|
|
|
|
|
Subdomeniu Accesibilitatea resurselor adecvate învățării |
|
1 |
Optimizarea accesului la resursele educaționale |
|
|
|
x |
|
Subdomeniu Acuratețea raportărilor prevăzute de legislația în vigoare |
|
1 |
Acuratețea raportărilor prevăzute de legislația în vigoare |
|
|
|
x |
|
Subdomeniu Baza de date actualizată sistematic, referitoare la asigurareainternă a calității |
|
Constituirea bazei de date a unității de învățământ |
|
|
|
x |
|
Subdomeniu Funcționalitatea structurilor de asigurare a calității educației,conform legii |
Constituirea si funcționarea structurilor responsabile cu evaluareainternă a calității |
|
|
|
x |
|
Subdomeniu Proceduri de evaluare periodică a calității corpului profesoral |
|
1 |
Evaluarea calității activității corpului profesoral |
|
|
|
x |
|
Subdomeniu Proceduri obiective și transparente de evaluare a rezultatelorînvățării, inclusiv de către elevi |
Optimizarea evaluării rezultatelor învățării |
|
|
|
x |
|
Subdomeniu Proceduri privind inițierea, monitorizarea și revizuireaperiodică a programelor și activităților desfășurate |
Revizuirea ofertei educaționale și a PDI/PAS |
|
|
|
x |
|
Subdomeniu Strategii și proceduri pentru asigurarea calității |
|
1 |
Dezvoltarea profesională a personalului |
|
|
|
x |
|
2 |
Realizarea autoevaluării instituționale și asigurarea internă acalității conform prevederilor legale |
|
|
|
x |
|
Subdomeniu Transparența informațiilor de interes public cu privire la programele de studii și, după caz, certificatele, diplomele și calificărileoferite |
|
1 |
Asigurarea accesului la oferta educațională a școlii |
|
|
|
x |
|
PARTE A IV-A
PLANUL DE îMBUNĂTĂȚIRE A CALITĂȚII EDUCAȚIEI OFERITE PENTRU ANUL ȘCOLARURMĂTOR
Activități de îmbunătățire a calității:
Nr. crt. |
Nume |
Tip Activitate |
Obiective |
Dată început |
Dată sfârșit |
1 |
Perfectionare cadre didactice |
4, 1 |
Acumulare/dobandir
e de cunostinte, abilitati si priceperi invederea imbunatatiriiactivitatii didactice |
15.10.2025 |
31.10.2025 |
Responsabilități: Participarea in cadrul cursurilor de formare dar si sustinereaactivitatilor in cadrulcercurilor pedagogice |
Indicatori realizare: Obtinere certificate |
Detalii: Participare/inscriere cursuri de formare/grade didactice |
Director, Responsabil CEAC, |
|
|