|
|
Raport pentru anul şcolar 2023 - 2024 având starea - Finalizat, finalizat la data de 03.10.2024
PARTEA I. INFORMAŢII GENERALE
NOTĂ:
Informaţiile din această primă parte, chiar dacă nu se reflectă direct în calitatea serviciilor educaţionale sunt relevante pentru beneficiarii direcţi şi indirecţi şi le pot orienta opţiunile pentru o unitate şcolară sau alta, pentru un profil de pregătire sau pentru o anumită specializare.
I. Date de identificare a unităţii de învăţământ
D01 |
Denumire completă |
Cod SIIIR |
Judeţ |
Localitate |
|
Grădiniţa "Albă ca Zăpada" Năvodari |
1361201445 |
CONSTANŢA |
NĂVODARI |
D02 |
Mediul de rezidenţă: |
|
Urban |
D03 |
Poziţionarea şcolii în localitate: |
|
Zonă semiperiferică |
D04 |
Şcoala dvs. sau structurile coordonate sunt situate într-o zonă dezavantajată: |
Nici un răspuns selectat. |
|
D05 |
Tipul unităţii de învăţământ (conform cu prevederile O.MECTS nr. 6564/2011, completat şi modificat prin O.MECTS nr. 3283/2012): |
|
Grădiniţă cu program normal |
D06 |
Tipul unităţii, în funcţie de forma de proprietate: |
|
privată |
D07 |
Cuantumul total al bugetului de venituri al unităţii şcolare (pentru toate tipurile de finanţare – de bază, suplimentară şi complementară – şi indiferent de sursă – bugetul de stat, bugetele locale, venituri proprii) exprimat în mii RON: |
|
Buget pe anul anterior |
Buget pe anul în curs |
|
992511.00 |
1247019.00 |
D08 |
Tipul unităţii, în funcţie de forma de educaţie: |
|
Unitate de învăţământ tradiţional |
D09 |
Responsabilităţi în reţea: |
|
unitate cu personalitate juridică, fără structuri subordonate |
D10 |
Dacă sunteţi unitate coordonatoare , vă rugăm să precizaţi: |
Nici un răspuns selectat. |
D11 |
Nivelurile de învăţământ din unitate, menţionate distinct pe unitatea coordonatoare şi structuri: |
Unitatea coordonatoare |
Structurile subordonate |
|
preşcolar |
Da |
|
D13 |
Alte forme de învăţământ şcolarizate în unitate, în afara celei „cu frecvenţă - zi” |
Nici un răspuns selectat. |
Atenţie!
Deoarece evaluarea vizează întreaga unitate de învăţământ, pentru unităţile în care se regăsesc
şi alte forme de învăţământ în afara formei „cu frecvenţă – zi” informaţiile se colectează şi la nivelul
celorlalte forme existente în unitate.
D14 |
Numărul de schimburi în care funcţionează şcoala in învăţământul „cu frecvenţă - zi”, distinct pe şcoala coordonatoare şi structuri: |
|
Unitatea coordonatoare |
Structurile subordonate |
|
un schimb |
|
D15 |
Limba maternă / limbi de predare în unitate (coordonatoare şi structuri): |
|
limba română |
Da |
D16 |
Limbi străine studiate în unitate (coordonatoare şi structuri): |
|
limba engleză |
Da |
D17a |
Numărul de clase / grupe de elevi / copii din învăţământul „cu frecvenţă - zi” / cu program normal din unitate în anul şcolar curent, distinct pe şcoala coordonatoare şi structuri: |
|
Unitate Coodonatoare |
Structuri Subordonat
e |
Program de studiu bilingv |
Program de studiu intensiv |
Clase cu predare în altă limbă de circulaţie |
Total unitate |
Numărul de grupe din învăţământul preşcolar |
5.00 |
0.00 |
|
|
|
5.00 |
Total |
5.00 |
0.00 |
|
|
|
5.00 |
D18a |
Numărul efectivelor şcolare (copii şi elevi) din învăţământul "cu frecvenţă-zi" din unitate în anul şcolar curent, distinct pe şcoala coordonatoare şi structuri: |
|
Unitate Coodonatoare |
Structuri Subordonate |
Total unitate |
Numărul de copii din învăţământul preşcolar |
104.00 |
0.00 |
104.00 |
Total |
104.00 |
0.00 |
104.00 |
Total grădiniţă |
104.00 |
0.00 |
104.00 |
Total niveluri şcoală |
0 |
0 |
0 |
D19a |
Numărul copiilor / elevilor cu CES, pe niveluri de învăţământ (total şcoala coordonatoare şi structuri): |
|
Total elevi CES unitate |
Numărul de copii din învăţământul preşcolar |
1.00 |
Total |
1.00 |
D20 |
Dacă în unitate sunt organizate şi alte forme de învăţământ sau programe ("cu frecvenţă-seral", "cu frecvenţă redusă", "A doua şansă", "Invatamant dual"), precizaţi numărul de clase şi de elevi cuprinşi în aceste forme (total coordonatoare şi structuri): |
|
|
|
|
Total unitate şi forme de învăţământ |
|
Număr de clase |
Număr de elevi |
|
Total Clase |
Total Elevi |
Programul „A doua şansă” - învăţământ primar |
0 |
0 |
(ante)prescolar |
5 |
104 |
Programul „A doua şansă” - învăţământ secundar inferior |
0 |
0 |
primar |
0 |
0 |
Cu frecventa - seral:
învăţământ liceal |
0 |
0 |
gimnaziu |
0 |
0 |
Cu frecventa - seral: - învăţământ postliceal |
0 |
0 |
liceu |
0 |
0 |
Cu frecvenţă redusă - învăţământ primar |
0 |
0 |
postliceal |
0 |
0 |
Cu frecvenţă redusă - învăţământ gimnazial |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
Cu frecvenţă redusă - învăţământ liceal ciclul inferior |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
Cu frecvenţă redusă - învăţământ liceal ciclul superior |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
Număr de elevi invăţământ dual |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
Total |
0 |
0 |
|
5 |
104 |
Situaţia claselor şi a efectivelor şcolare pe filiere, profiluri şi specializări
D24 |
În cadrul unităţii (coordonatoare şi structuri), se regăsesc următoarele situaţii (DA/NU): |
|
Unitatea coordonatoare |
Structuri subordonate |
Nici un răspuns selectat. |
II. Caracteristici ale mediului familial
D26a |
Structura etnică a elevilor din unitate (şcoala coordonatoare şi structuri) în anul şcolar curent, pentru învăţământul „cu frecvenţă - zi” este (estimare): |
|
În grădiniţă număr copii |
În şcoală număr elevi |
În grădiniţă procente [%] |
În şcoală procente [%] |
Română |
104 |
0 |
100 |
0 |
Total |
104 |
0 |
100 |
0 |
D26b |
Câţi dintre elevii de etnie rromă sunt înregistraţi în evidenţe pe baza autoidentificării din partea familiei |
|
În grădiniţă |
În şcoală |
Nici un răspuns selectat. |
D27 |
Distribuţia efectivelor de elevi din învăţământul „cu frecvenţă - zi”, în anul şcolar curent, în funcţie de nivelul educaţional al familiei (coordonatoare şi structuri) este (estimare): |
|
În grădiniţă număr copii |
În şcoală număr elevi |
În grădiniţă procente [%] |
În şcoală procente [%] |
Cel puţin un părinte are studii superioare |
0 |
0 |
0 |
0 |
Niciun părinte nu are studii generale (sub 8 clase absolvite) |
0 |
0 |
0 |
0 |
Total |
0 |
0 |
0 |
0 |
Număr mediu ani studiu |
0 |
0 |
|
|
D28 |
Dacă în unitate (şcoala coordonatoare şi structuri), pentru elevii de la învăţământul cu forma „cu frecvenţă-zi” şi /sau din programul „A doua şansă” există elevi aparţinând unor grupuri vulnerabile, numărul de elevi din fiecare grup vulnerabil este următorul: Spaţiul rezervat (liniile
6, 7 şi 8 din tabelul de mai jos) conţine, dacă este cazul, alte situaţii din unitate, cu precizarea caracteristicii grupului aparţinător şi a numărului de elevi: |
Formă învăţământ |
Grup Vulnerabil |
În şcoală număr elevi |
|
|
Unitatea coordonatoare |
Structuri subordonate |
Nici un răspuns selectat. |
III. Condiţii de acces la unitatea şcolară unde este înscris elevul
D29 |
Distribuţia elevilor în funcţie de timpul mediu de
deplasare la şcoală este (se vor estima condiţiile de acces atât pentru elevii din şcoala coordonatoare, cât şi pentru elevii din unităţile subordonate, numai pentru elevii de la învăţământul forma "cu frecvenţa - zi"): |
|
În grădiniţă număr copii |
În şcoală număr elevi |
În grădiniţă procente [%] |
În şcoală procente [%] |
sub 30 de minute |
101 |
0 |
0 |
0 |
între 30 și 60 de minute |
3 |
0 |
0 |
0 |
peste 60 de minute |
0 |
0 |
0 |
0 |
Total |
104 |
0 |
100 |
0 |
Timp mediu |
15.87 |
0 |
|
|
D30 |
Distribuţia elevilor din învăţământul forma "cu frecvenţa - zi" din unitate aflaţi în următoarele situaţii (atât pentru elevii din şcoala coordonatoare, cât şi pentru elevii din
unităţile subordonate) este: |
|
Număr elevi |
Număr elevi procente [%] |
Cu domiciliul în aceeaşi localitate cu şcoala: |
101 |
0 |
Cu domiciliul în altă localitate, care fac navetă zilnică |
3 |
0 |
Din alte localităţi care stau în gazdă sau la internat |
0 |
0 |
Profilul liceului (militar / teologic) implică organizarea activitatiii în regim de internat |
0 |
0 |
Total |
104 |
0 |
D31 |
Prezenţa mijloacelor de transport pentru deplasarea domiciliu-şcoală a cadrelor didactice şi elevilor (se vor menţiona toate situaţiile existente): |
|
Unitate coordonatoare |
Structuri subordonate |
Fără mijloace de transport în comun |
drum accesibil |
|
D32 |
Comunicarea dintre unitatea coordonatoare şi structurile subordonate: |
Nici un răspuns selectat. |
IV. Baza materială
(1) Infrastructura şcolară
D33 |
Spaţiul de învăţământ (numărul sălilor pentru toate tipurile de unităţi): |
|
|
Număr săli |
|
Unitate coordonatoare |
Structuri subordonate |
|
Utilizate pt. procesul propriu |
Spaţiu excedentar în conservare |
Neutilizate din cauza stării tehnice |
Utilizate pt. procesul propriu |
Spaţiu excedentar în conservare |
Neutilizate din cauza stării tehnice |
săli de clasă |
5 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
laboratoare/ cabinete şcolare |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
D34 |
Baza sportivă / sala de sport: |
există |
Da |
utilizată pt. procesul propriu |
Da |
D36 Informaţii suplimentare privind grădiniţa
D36a |
Grădiniţa funcţionează: |
în clădire cu destinaţie de grădiniţă |
D36b |
În cazul grădiniţei cu program prelungit (GPP) sau săptămânal (GPS), activitatea cu copiii se desfăşoară: |
în săli distincte pentru activitățile cu copiii (activităţi didactice / sală de mese / dormitoare) |
(2) Servicii oferite de unitatea şcolara (pentru toate tipurile de unităţi)
D37a |
Unitatea dispune de următoarele servicii de masă şi/sau cazare: |
Cantină / sală de mese |
Da |
Internat / spaţii de dormit pentru copii |
Da |
D37b |
Dacă "Da", condiţiile de masă şi cazare sunt: |
|
|
Număr locuri |
|
Utilizate pt. procesul propriu |
Închiriat altor unităţi de învăţământ |
Închiriat pt. beneficiari externi |
Neutilizate, în conservare |
Numărul de locuri în sala de mese |
32 |
0 |
0 |
0 |
Numărul locurilor de cazare |
40 |
0 |
0 |
0 |
D37c |
Pregătirea hranei pentru cantină este asigurată prin: |
Servicii de catering |
Da |
D38a |
Servicii medicale: unitatea dispune de cabinet medical |
cabinet medical |
Da |
D38b |
Dacă "Da", se va preciza |
Asigurarea asistenţei cu cadre medii sanitare |
Da |
D39a |
Cabinet de asistenţă psihopedagogică |
Nici un răspuns selectat. |
D39b |
Dacă "Da", încadrarea şcolii cu specialist (psiholog/ profesor defectolog/ logoped/ consilier etc) este: |
Nici un răspuns selectat. |
D40 |
În unitate este organizat program "After-school" (DA/NU): |
Nici un răspuns selectat. |
(3) Utilităţi
D41 Condiţii din unitate (distinct pe şcoala coordonatoare şi structuri)
D41a |
Unitatea coordonatoare: |
Curent electric |
Da |
Apă curentă |
Da |
Telefon |
Da |
D41b |
Structuri subordonate: |
Nici un răspuns selectat. |
(4) Elemente de dotare
D42a |
Mobilierul din sălile de clasă în care se desfăşoară activitatea didactică este fix sau mobil: |
D42b |
În cazul claselor cu mobilier fix, poziţionarea majoritară a acestuia este: |
Nici un răspuns selectat. |
D44 |
Informaţii suplimentare privind grădiniţa: |
Instalaţiile sanitare sunt adaptate vârstei copiilor (dimensiune, amplasare etc.) |
Da |
Mobilierul este adaptat vârstei copilului |
Da |
(5) Resurse materiale
D45 |
Nivelul de dotare în ce priveşte resursele materiale şi mijloacele de învăţământ necesare procesului didactic din unitate: |
Unitatea coordonatoare |
Structuri subordonate |
dotare suficientă |
|
D49 |
Fondul de carte din biblioteca şcolară este (apreciere): |
Există un fond minim, care să acopere nevoile din unitate |
D50 |
Dacă există bibliotecă şcolară, cum acoperă fondul de carte din biblioteca şcolară nevoile unităţii |
Biblioteca asigură auxiliare didactice şi mijloace de învăţământ, altele decât manualul şcolar |
Da |
Biblioteca asigură necesarul de legi, materiale şi alte documente adresate cadrelor didactice |
Da |
D51 |
Dacă există bibliotecă şcolară, cine sunt utilizatorii bibliotecii |
Elevii şi cadrele didactice din unitatea coordonatoare |
D52 |
Numărul de terminale (desktop, laptop sau tablete) din şcoală şi din unităţile subordonate este: |
|
Unitatea coordonatoare |
Structuri subordonate |
Total |
Număr de terminale (desktop, laptop sau tablete) utilizate în administraţie (cabinet director, cancelarie, secretariat, bibliotecă etc.) |
4 |
0 |
4 |
Număr de terminale (desktop, laptop sau tablete) utilizate exclusiv de cadrele didactice |
6 |
0 |
6 |
Număr de terminale (desktop, laptop sau tablete) utilizate în activităţi cu elevii şi de către elevi |
1 |
0 |
1 |
Număr de terminale (desktop, laptop sau tablete) cu acces la internet, utilizate în activităţi cu elevii şi de către elevi |
8 |
0 |
8 |
Total |
11 |
0 |
11 |
D53 |
În ce priveşte utilizarea computerelor în procesul de învăţământ, gradul de utilizare efectivă a computerelor, în raport cu numărul planificat de ore este (estimare): |
Unitate coordonatoare |
Structuri subordonate |
50-74% din orele planificate |
|
D54 |
În ce priveşte utilizarea tehnologiei informaţionale (TIC), se va preciza dacă unitatea şcolară |
dispune de soft educaţional pentru câteva discipline |
D55 |
Unitatea a creat şi gestionează un site internet al şcolii |
Da |
D56 |
În ce priveşte dotarea cu IT, se va preciza dacă în pregătirea şi derularea activităţilor cu elevii în şcoala dvs. se folosesc: |
filme pe CD/DVD, fotografii digitale |
Da |
V. Resursele umane
(1) Informaţii privind cadrele didactice din unitate
D57 |
Distribuţia pe grade didactice a personalului didactic angajat în unitate (şcoala coordonatoare şi structuri) în anul şcolar curent: |
|
Număr cadre didactice |
Structură [%] |
Număr cadre didactice cu gradul
I |
0 |
0 |
Număr cadre didactice cu gradul
II |
2 |
40 |
Număr cadre didactice cu definitivat |
2 |
40 |
Număr cadre didactice fără definitivat |
1 |
20 |
Total |
5 |
100 |
D58 |
Cadrele didactice care predau în unitate (şcoala coordonatoare şi structuri) în anul şcolar curent: |
|
Număr cadre didactice |
Total unitate [%] |
Numărul total de cadre didactice angajate în şcoală (pentru toate disciplinele) |
5 |
100 |
Numărul de cadre didactice calificate |
5 |
100 |
Numărul de cadre didactice care domiciliază în altă localitate decât şcoala în care predau (navetişti) |
1 |
20 |
(2) Informaţii privind acoperirea normelor didactice
D59 |
Acoperirea normelor didactice cu personal didactic angajat (unitate coordonatoare şi structuri) în anul şcolar curent: |
|
Număr cadre didactice |
Numărul total de norme didactice (pentru toate disciplinele) |
5.00 |
Numărul de norme acoperite cu personalul şcolii în cadrul normei didactice |
0.00 |
D60 |
Acoperirea disciplinelor cu personal didactic titular: |
Disciplină de studiu |
Grad de acoperire |
Biologie, şt.naturii |
Nu este cazul pentru unitatea evaluată |
Chimie |
Nu este cazul pentru unitatea evaluată |
Consiliere |
Nu este cazul pentru unitatea evaluată |
Cultură civică |
Nu este cazul pentru unitatea evaluată |
Discipline de specialitate |
Nu este cazul pentru unitatea evaluată |
Discipline economice |
Nu este cazul pentru unitatea evaluată |
Educaţie antreprenorială |
Nu este cazul pentru unitatea evaluată |
Educaţie fizică |
Nu este cazul pentru unitatea evaluată |
Educaţie muzicală |
Nu este cazul pentru unitatea evaluată |
Educaţie plastică |
Nu este cazul pentru unitatea evaluată |
Educaţie tehnologică |
Nu este cazul pentru unitatea evaluată |
Educatoare |
Acoperire integrală |
Fizică |
Nu este cazul pentru unitatea evaluată |
Geografie |
Nu este cazul pentru unitatea evaluată |
Informatică, IT |
Nu este cazul pentru unitatea evaluată |
Invăţător / institutor |
Nu este cazul pentru unitatea evaluată |
Istorie |
Nu este cazul pentru unitatea evaluată |
Limba latină |
Nu este cazul pentru unitatea evaluată |
Limba română |
Nu este cazul pentru unitatea evaluată |
Limbi moderne |
Nu este cazul pentru unitatea evaluată |
Maiştri instructori |
Nu este cazul pentru unitatea evaluată |
Matematică |
Nu este cazul pentru unitatea evaluată |
Puericultor |
Nu este cazul pentru unitatea evaluată |
Religie |
Nu este cazul pentru unitatea evaluată |
Ştiinte socio-umane |
Nu este cazul pentru unitatea evaluată |
(3) Informaţii privind personalul auxiliar şi nedidactic
D61 |
Acoperirea cu personal didactic auxiliar a posturilor rezultate din normativele în vigoare: |
În grădiniţă |
În şcoală |
la nivelul normativelor |
|
D62 |
Acoperirea cu personal nedidactic a posturilor rezultate din normativele în vigoare: |
În grădiniţă |
În şcoală |
la nivelul normativelor |
|
(4) Informaţii privind personalul de conducere
D63a |
Informaţii privind personalul de conducere: număr de directori: |
număr de directori conform normativelor |
1 |
număr de directori existent în unitate |
1 |
D63b |
Informaţii privind directorii (pentru fiecare dintre directorii din unitate) |
|
Calificare |
Grad didactic |
Vechimea didactică |
Participarea la cursuri de formare în management |
Director |
Educatoare |
Gradul I |
29 |
Da |
(5) Formarea continuă
D64 |
Numărul de ore de participare a cadrelor didactice din unitate (şcoală coordonatoare şi structuri) la programe de formare continuă acreditate: |
|
Ore |
Număr mediu ore pe cadru didactic |
Număr ore de participare |
300 |
60 |
D65 |
Numărul cadrelor didactice din unitate (şcoală coordonatoare şi structuri) care, în ultimii 3 ani au participat la sesiuni de formare pentru folosirea calculatorului şi a altor mijloace electronice în procesul didactic (numărul de participanţi la stagii de formare TIC): |
|
Unitatea coordonatoare |
Structuri subordonate |
Total |
Nici un răspuns selectat. |
Situaţii ale unităţii, din anul şcolar anterior
D67 - Efectivele şcolare pe niveluri de învăţământ existente anul şcolar anterior în unitate
(şcoala coordonatoare şi structuri):
D67a |
Efective şcolare din învăţământul de zi, pe niveluri |
|
Număr elevi |
Numărul de copii din învăţământul preşcolar |
109 |
Total |
109 |
Total grădiniţă |
109 |
Total niveluri şcoală |
0 |
Total liceu |
0 |
Total profesional |
0 |
D67c |
Efective şcolare cuprinse în alte forme de învăţământ (" A doua şansă", "Cu frecvenţă - seral", " Cu frecvenţă redusă") din şcoala coordonatoare şi structuri |
|
Număr Elevi |
Nici un răspuns selectat. |
D68a |
Dacă a existat nivelul preşcolar în anul şcolar anterior, numărul total de zile absente este: |
|
Absente |
Nici un răspuns selectat. |
D68b |
Numărul de absenţe ale elevilor din învăţământul forma "cu frecvenţă-zi", în anul şcolar anterior (număr ore de absenţă pe an): |
|
Absente |
Nici un răspuns selectat. |
D69 - Efectivele şcolare din anul şcolar anterior, pe niveluri (şcoala coordonatoare şi structuri):
D69a |
Efectivele şcolare din învăţământul "cu frecvenţă-zi" |
|
Înscrişi la început |
În evidenţă la sfârşit |
Înscrişi pe parcurs |
Transferaţi |
Elevi care au abondona
t |
Situaţie finală |
Numărul de copii din învăţământul preşcolar |
100 |
109 |
10 |
0 |
1 |
109 |
Total |
100 |
109 |
10 |
0 |
1 |
109 |
Total grădiniţă |
100 |
109 |
10 |
0 |
1 |
109 |
Total niveluri şcoală |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
VII. Situaţia şcolară la sfârşitul anului şcolar precedent
(1) Flux şcolar
D70 - Situaţia şcolară a elevilor (total şcoala coordonatoare şi structuri), la sfârşitul anului şcolar anterior:
D70a |
Situaţia elevilor din învăţământul de zi |
|
Situaţia la final de an, înaintea examenului de corigenţă |
Situaţie finală, după examenul de corigenţă |
|
Repetenţi |
Corigenţi |
Situaţie şcolară neîncheiată |
Repetenţi după corigenţă |
Situaţie
şcolară neîncheiată după corigenţă |
Nici un răspuns selectat. |
(2) Rezultate şcolare pentru nivelurile existente în unitate la sfârşitul anului şcolar anterior
D71 |
Distribuţia elevilor cuprinşi în învăţământul primar, forma "cu frecvenţă-zi", în funcţie de calificativele la sfârşitul anului şcolar anterior: |
|
Număr de elevi din clasele I-IV în distribuţie pe discipline |
|
Nesatisfăcător |
Satisfăcător |
Bine |
Foarte bine |
Total |
D72a |
Distribuţia elevilor cuprinşi în învăţământul forma "cu frecvenţă-zi", în funcţie de mediile la sfârşitul anului şcolar anterior, pe niveluri |
|
Număr de elevi, pe grupe de medii |
|
|
|
5 - 5,99 |
6 - 6,99 |
7 - 7,99 |
8 - 8,99 |
9 - 10 |
Situaţie neîncheiat
ă |
Total |
Nici un răspuns selectat. |
D72b |
Distribuţia elevilor cuprinşi în alte forme de învăţământ, în funcţie de mediile la sfârşitul anului şcolar anterior: |
|
Număr de elevi, pe grupe de medii |
|
|
|
5 - 5,99 |
6 - 6,99 |
7 - 7,99 |
8 - 8,99 |
9 - 10 |
Situaţie neîncheiat
ă |
Total |
Nici un răspuns selectat. |
|
D73a |
Numărul elevilor din unitate care au absolvit în anul şcolar anterior (şcoala coordonatoare şi structuri): |
|
Nr absolvenţi învăţământ "cu frecvenţă zi" |
Nr absolvenţi alte forme |
Nici un răspuns selectat. |
IX. Experienţa în evaluări internaţionale
România a participat la evaluări internaţionale (PIRLS - investigarea nivelului de înţelegere a lecturii a elevilor de clasa a IV-a; TIMSS - investigarea achiziţiilor elevilor de clasa a VIII-a la matematică şi ştiinţe; PISA – evaluarea capacităţii tinerilor de 15 ani de a-şi utiliza competenţele de lectură, de matematică şi de ştiinţe dobândite pe parcursul şcolarizării obligatorii).
În legătură cu experienţa unor astfel de evaluări, se va preciza dacă:
D80b |
În şcoala au existat acţiuni de diseminare a informaţiilor obţinute din experienţa participării României la astfel de evaluări (analize de obiective, de instrumente, de rezultate şi/sau de aspecte metodologice specifice): |
|
Nu |
XI. Alte realizări în activitatea şcolii
(1) Date referitoare la elevi
D82 - Ponderea absolvenţilor claselor terminale (VIII si/sau XII) care au beneficiat de consiliere / orientare şcolară şi profesională / asistenţă psihopedagogică pe parcursul celor patru ani de studiu, în vederea profesionalizării şi/sau a continuării educaţiei în ciclul următor (estimare): |
Clasa a-VIII-a |
Clasa a-XII-a |
Niciunul |
Niciunul |
(2) Date referitoare la cadrele didactice
D84 - Numărul cadrelor didactice care au calitate de formatori (cu certificat / atestat): |
1 |
D85 - Numărul cadrelor didactice din şcoală care sunt autori / coautori de manuale şcolare sau auxiliare didactice cu ISBN / ISSN: |
1 |
(3) Aspecte manageriale
D86 - Numărul de discipline opţionale din oferta şcolii: |
3 |
PARTE A II-A
DESCRIEREA ACTIVITĂŢILOR DE ÎMBUNĂTĂŢIRE A CALITĂŢII REALIZATE
Activităţi de îmbunătăţire a calităţii
Nr. crt. |
Nume |
Tip Activitate |
Obiective |
Dată
început |
Dată
sfârşit |
Activităţi de evaluare internă
Nr. crt. |
Nume |
Tip Cercetare |
Obiective |
Dată
început |
Dată
sfârşit |
PARTEA A III-A
NIVELULDEREALIZAREAINDICATORILORDEPERFORMANŢĂ,CONFORM
STANDARDELORDEACREDITAREŞIDEEVALUAREPERIODICĂ(H.G.nr.21/18.01.2007)şi STANDARDELE DE REFERINŢĂ
Nr. crt. |
Indicator |
Nesatisfacator |
Satisfacator |
Bine |
Foarte bine |
Excelent |
Învăţamântulprescolar |
|
DOMENIUCapacitateinstituţională |
SubdomeniuBazamaterială |
1 |
Dotareaspaţiilorşcolare |
|
|
|
x |
|
2 |
Existenţaşicaracteristicilespaţiilorşcolare |
|
|
|
x |
|
Subdomeniu Resursele umane și capacitatea instituției de atragere a resurselorumane dinafara instituției șidin afara tării,în condițiile legii |
1 |
Managementul personalului didactic, de conducere, didactic
auxiliarși nedidactic |
|
|
|
x |
|
SubdomeniuStructuriinstituționale,administrativeșimanageriale |
1 |
Asigurareasănătățiișisecuritățiituturorcelorimplicațiîn activitatea școlară |
|
|
|
x |
|
2 |
Asigurareaserviciilordeorientareşiconsilierepentruelevi |
|
|
|
x |
|
3 |
Existențașifuncționareasistemuluidecomunicareinternăși externă și de gestionare a informației |
|
|
|
x |
|
4 |
Existenţa,structuraşiconţinutuldocumentelorproiective:planul
de dezvoltare si planul managerial |
|
|
|
x |
|
5 |
Organizareainternășifuncționareacurentăaunitățiide învățământ |
|
|
|
x |
|
DOMENIUEficacitateeducaţională |
SubdomeniuActivitateafinanciarăaorganizaţiei |
1 |
Constituireabugetuluiunitățiideînvățământșiexecuțiabugetară |
|
|
|
|
x |
Subdomeniu Angajabilitatea |
1 |
Urmărireatraiectuluiscolarși/sauprofesionalulterioral absolvenților |
|
|
|
x |
|
SubdomeniuConţinutulprogramelordestudiu |
1 |
Definireaşipromovareaofertei educaţionale |
|
|
|
x |
|
2 |
Proiectareacurriculum-uluișiplanificareaactivitățilordeînvățare |
|
|
|
x |
|
3 |
Realizareaactivitățilordeînvățare,asigurareaparticipăriiși obținerea stării de bine |
|
|
|
|
x |
SubdomeniuRezultateleînvăţării |
1 |
Rezultateleobținute(participareașcolară,rezultateleînvățăriiși
starea de bine) |
|
|
|
x |
|
DOMENIUManagementulcalităţii |
SubdomeniuAccesibilitatearesurseloradecvateînvăţării |
1 |
Optimizareaaccesuluilaresurseleeducaţionale |
|
|
|
x |
|
SubdomeniuAcuratețearaportărilorprevăzutede legislațiaînvigoare |
1 |
Acuratețea raportărilorprevăzute delegislațiaîn vigoare |
|
|
|
x |
|
SubdomeniuBazadedateactualizatăsistematic,referitoarelaasigurarea internă a calităţii |
1 |
Constituireabazeidedateaunităţiideînvăţământ |
|
|
|
x |
|
SubdomeniuFuncţionalitateastructurilordeasigurareacalităţiieducaţiei,
conform legii |
1 |
Constituireasifuncţionareastructurilorresponsabilecuevaluarea internă a calităţii |
|
|
|
x |
|
SubdomeniuProcedurideevaluareperiodicăacalităţiicorpuluiprofesoral |
1 |
Evaluareacalităţiiactivităţiicorpuluiprofesoral |
|
|
|
x |
|
SubdomeniuProceduriobiectiveşitransparentedeevaluarearezultatelor învăţării, inclusiv de către elevi |
1 |
Optimizareaevaluăriirezultatelorînvățării |
|
|
|
x |
|
SubdomeniuProceduriprivindiniţierea,monitorizareaşirevizuirea periodică a programelor şi activităţilor desfăşurate |
1 |
RevizuireaoferteieducaționaleșiaPDI/PAS |
|
|
|
x |
|
SubdomeniuStrategiişiproceduripentruasigurareacalităţii |
1 |
Dezvoltareaprofesionalăapersonalului |
|
|
|
x |
|
2 |
Realizareaautoevaluăriiinstituționaleșiasigurareainternăa calității conform prevederilor legale |
|
|
|
x |
|
Subdomeniu Transparenţa informaţiilor de interes public cu privire la programeledestudiişi,dupăcaz,certificatele,diplomeleşicalificările oferite |
1 |
Asigurareaaccesuluilaofertaeducaţionalăa şcolii |
|
|
|
x |
|
PARTEA A IV-A
PLANULDEÎMBUNĂTĂŢIREACALITĂŢIIEDUCAŢIEIOFERITEPENTRUANULŞCOLAR URMĂTOR
Activităţi de îmbunătăţire a calităţii:
Nr. crt. |
Nume |
Tip Activitate |
Obiective |
Dată
început |
Dată
sfârşit |
Activităţi de evaluare internă:
Nr. crt. |
Nume |
Tip Cercetare |
Obiective |
Dată
început |
Dată
sfârşit |
1 |
imbogatire experienta didactica |
Analiză de conţinut a materialelorde suport
educaţional |
sustinere activitate la Cercul pedagogicdin filiala noastra |
03.03.2025 |
30.04.2025 |
Responsabilităţi: documentare stiintifica |
Indicatori realizare:- |
Aspecte reţinute:schimb de experienta |
Director, Responsabil CEAC, |
|
|