Raport anual de evaluare internă a calității

 
 
 
   

Raport anual de evaluare internă a calității
  Raport pentru anul școlar 2024 - 2025  având starea finalizat la data de 10.10.2025

PARTEA I. INFORMAȚII GENERALE
NOTĂ:
Informațiile din această primă parte, chiar dacă nu se reflectă direct în calitatea serviciilor  educaționale sunt relevante pentru
beneficiarii direcți și indirecți și le pot orienta opțiunile pentru o unitate școlară sau alta, pentru un profil de pregătire sau pentru
o anumită specializare

I. Date de identificare a unității de învățământ


D01

Denumire completă

Cod SIIIR

Județ

Localitate

 

 Grădinița "Albă ca Zăpada" Năvodari

1361201445

CONSTANȚA

NĂVODARI

 

 

D02

Mediul de rezidență:

 

Urban

 


D03

Poziționarea școlii în localitate:

 

Zonă semiperiferică

 

D04

Școala dvs. sau structurile coordonate sunt situate într-o zonă dezavantajată:

Nici un răspuns selectat.

 

 

 

D05

Tipul unității de învățământ (conform cu prevederile O.MECTS nr. 6564/2011, completat și modificat prin O.MECTS nr. 3283/2012):

 

Grădiniță cu program normal

 

 

D06

Tipul unității, în funcție de forma de proprietate:

 

privată

 

 

D07

Cuantumul total al bugetului de venituri al unității școlare (pentru toate tipurile de finanțare - de bază, suplimentară și complementară - și indiferent de sursă -  bugetul de stat, bugetele locale, venituri proprii) exprimat în mii RON:

 

Buget pe anul anterior

Buget pe anul în curs

 

2100204.00

2079881.00

 

 

 

D08

Tipul unității, în funcție de forma de educație:

 

Unitate de învățământ tradițional

 

 

D09

Responsabilități în rețea:

 

unitate cu personalitate juridică, fără structuri subordonate

 

 

D10

Dacă sunteți unitate coordonatoare , vă rugăm să precizați:

Nici un răspuns selectat.

 

 

D11

Nivelurile de învățământ din unitate, menționate distinct pe unitatea  coordonatoare și structuri:

Unitatea  coordonatoare

Structurile  subordonate

 

preșcolar

Da

 

 

 

D13

Alte forme de învățământ școlarizate în unitate, în afara celei „cu frecvență - zi”

Nici un răspuns selectat.

 

 


Atenție! 

Deoarece evaluarea vizează întreaga unitate de învățământ, pentru unitățile în care se  regăsesc și alte forme
de învățământ în afara formei „cu frecvență - zi” informațiile se
colectează și la nivelul celorlalte forme
existente în unitate.

D14

Numărul de schimburi în care funcționează școala in învățământul „cu frecvență - zi”, distinct pe școala coordonatoare și structuri:

 

Unitatea coordonatoare

Structurile subordonate

 

un schimb

 

 

 

 

D15

Limba maternă / limbi de predare în unitate (coordonatoare și structuri):

 

limba română

Da

 

 

D16

Limbi străine studiate în unitate (coordonatoare și structuri):

 

limba engleză

Da

 

 

D17a

Numărul de clase / grupe de elevi / copii din învățământul „cu frecvență - zi” / cu program normal din unitate în anul școlar curent, distinct pe  școala coordonatoare și structuri:

 

Unitate  Coodonatoare

Structuri  Subordonat
e

Program  de studiu bilingv

Program  de studiu intensiv

Clase cu  predare în altă limbă de  circulație

Total  unitate

Numărul de  grupe din  învățământul preșcolar

5.00

0.00

 

 

 

5.00

Total

5.00

0.00

 

 

 

5.00

 

 

 

 

 

 

D18a

Numărul efectivelor școlare (copii și elevi) din învățământul "cu  frecvență-zi" din unitate în anul școlar curent, distinct pe școala coordonatoare și structuri:

 

Unitate Coodonatoare

Structuri Subordonate

Total  unitate

Numărul de copii din  învățământul preșcolar

98.00

0.00

98.00

Total

98.00

0.00

98.00

Total grădiniță

98.00

0.00

98.00

Total niveluri școală

0

0

0

 

 

 

 

 

 

D19a

Numărul copiilor / elevilor cu CES, pe niveluri de învățământ (total școala  coordonatoare și structuri):

 

Total elevi CES unitate

Nici un răspuns selectat.

 

 

 

D20

Dacă în unitate sunt organizate și alte forme de învățământ sau programe  ("cu frecvență-seral", "cu frecvență redusă", "A doua șansă", "Invatamant  dual"), precizați numărul de clase și de elevi cuprinși în aceste forme (total coordonatoare și structuri):

 

 

 

 

Total unitate și forme de învățământ

 

Număr de clase

Număr de elevi

 

Total Clase

Total Elevi

Programul „A  doua șansă” - învățământ  primar 

0

0

(ante)prescolar

5

98

Programul „A  doua șansă” -  învățământ  secundar inferior

0

0

primar

0

0

Cu frecventa -  seral:  
învățământ liceal

0

0

gimnaziu

0

0

Cu frecventa - seral: -  învățământ  postliceal 

0

0

liceu

0

0

Cu frecvență redusă -   învățământ  primar

0

0

postliceal

0

0

Cu frecvență redusă -   învățământ  gimnazial

0

0

 

0

0

Cu frecvență  redusă -   învățământ liceal ciclul inferior

0

0

 

0

0

Cu frecvență  redusă -   învățământ liceal ciclul superior

0

0

 

0

0

Număr de elevi  invățământ dual

0

0

 

0

0

Total

0

0

 

5

98

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Situația claselor și a efectivelor școlare pe filiere, profiluri și specializări

D24

În cadrul unității (coordonatoare și structuri), se regăsesc următoarele situații (DA/NU): 

 

 

Unitatea coordonatoare

Structuri subordonate

Nici un răspuns selectat.

 

 

II. Caracteristici ale mediului familial


D26a

Structura etnică a elevilor din unitate (școala coordonatoare și  structuri) în anul școlar curent, pentru învățământul „cu frecvență - zi” este (estimare):

 

în grădiniță număr copii

în școală număr elevi

în grădiniță  procente [%]

în școală  procente [%]

Română

98

0

100

0

Total

98

0

100

0

 

 

 

 

D26b

Câți dintre elevii de etnie rromă sunt înregistrați în  evidențe pe baza autoidentificării din partea familiei

 

în grădiniță

în școală

Nici un răspuns selectat.

 

 

 

D27

Distribuția efectivelor de elevi din învățământul „cu frecvență - zi”, în anul școlar curent, în funcție de nivelul educațional al familiei  (coordonatoare și structuri) este (estimare):

 

în grădiniță număr copii

în școală număr elevi

în grădiniță  procente [%]

în școală  procente [%]

Cel puțin un părinte  are studii generale (8 clase absolvite)

98

0

100

0

Cel puțin un părinte  are studii medii (liceu absolvit, cu sau fără  bacalaureat)

8

0

8.16

0

Cel puțin un părinte  are studii superioare

90

0

91.84

0

Niciun părinte nu are  studii generale (sub 8 clase absolvite)

0

0

0

0

Total

196

0

200

0

Număr mediu ani studiu

0

0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

D28

Dacă în unitate (școala coordonatoare și structuri), pentru elevii de la  învățământul cu forma „cu frecvență-zi” și /sau din programul „A doua  șansă” există elevi aparținând unor grupuri vulnerabile, numărul de  elevi din fiecare grup vulnerabil este următorul: Spațiul rezervat (liniile 
6, 7 și 8 din tabelul de mai jos) conține, dacă este cazul, alte situații din  unitate, cu precizarea caracteristicii grupului aparținător și a numărului de elevi:

Formă învățământ

Grup Vulnerabil

în școală număr elevi

 

 

Unitatea  coordonatoare

Structuri  subordonate

Nici un răspuns selectat.

 

 

 

 

 

 

 


III. Condiții de acces la unitatea școlară unde este înscris elevul

D29

Distribuția elevilor în funcție de timpul mediu de 
deplasare la școală este (se vor estima condițiile de acces atât pentru elevii din școala coordonatoare, cât și pentru  elevii din unitățile subordonate, numai pentru elevii de la  învățământul forma "cu frecvența - zi"):

 

în grădiniță  număr copii

în școală  număr elevi

în grădiniță  procente [%]

în școală  procente [%]

sub 30 de minute

95

0

0

0

între 30 și 60 de minute

3

0

0

0

peste 60 de minute

0

0

0

0

Total

98

0

100

0

Timp mediu

15.92

0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

D30

Distribuția elevilor din învățământul forma "cu frecvența - zi" din unitate aflați în următoarele  situații (atât pentru elevii din școala  coordonatoare, cât și pentru elevii din 
unitățile subordonate) este:

 

Număr elevi

Număr elevi procente [%]

Cu domiciliul în aceeași localitate cu școala:

95

0

Cu domiciliul în altă localitate, care fac navetă zilnică

3

0

Din alte localități care stau în gazdă sau la internat

0

0

Profilul liceului (militar / teologic) implică  organizarea activitatiii în regim de internat

0

0

Total

98

0

 

 

 

 

 

 

 

 

D31

Prezența mijloacelor de transport pentru  deplasarea domiciliu-școală a cadrelor  didactice și elevilor (se vor menționa toate situațiile existente):

 

Unitate coordonatoare

Structuri subordonate

Fără mijloace de transport în comun

drum accesibil

 

 

 

 

D32

Comunicarea dintre unitatea coordonatoare și structurile subordonate:

Nici un răspuns selectat.

 

 

IV. Baza materială

(1) Infrastructura școlară

D33

Spațiul de învățământ (numărul sălilor pentru toate tipurile de unități):

 

 

Număr săli

 

Unitate coordonatoare

Structuri subordonate

 

Utilizate pt. procesul  propriu

Spațiu  excedentar în  conservare

Neutilizate  din cauza  stării tehnice

Utilizate pt. procesul  propriu

Spațiu  excedentar în  conservare

Neutilizate din cauza  stării  tehnice

săli de clasă

5

0

0

0

0

0

laboratoare/ cabinete  școlare

1

0

0

0

0

0

 

 

 

 

 

 

D34

Baza sportivă / sala de sport:

există

Da

utilizată pt. procesul propriu

Da

 

 

D36 Informații suplimentare privind grădinița


D36a

Grădinița funcționează:

în clădire cu destinație de grădiniță

 

 

D36b

În cazul grădiniței cu program prelungit (GPP) sau săptămânal (GPS), activitatea cu copiii se desfășoară:

în săli distincte pentru activitățile cu copiii (activități didactice / sală de mese / dormitoare)

 

 

(2) Servicii oferite de unitatea școlara (pentru toate tipurile de unități)

D37a

Unitatea dispune de următoarele servicii de masă și/sau cazare:

Cantină / sală de mese

Da

Internat / spații de dormit pentru copii

Da

 

 

 

D37b

Dacă "Da", condițiile de masă și cazare sunt:

 

 

Număr locuri

 

Utilizate pt. procesul  propriu

Închiriat altor unități de  învățământ

Închiriat pt. beneficiari  externi

Neutilizate, în conservare

Numărul de locuri în sala de mese

32

0

0

0

Numărul locurilor de cazare

40

0

0

0

 

 

 

 

 

D37c

Pregătirea hranei pentru cantină este asigurată prin:

Servicii de catering

Da

 

 

D38a

Servicii medicale: unitatea dispune de cabinet medical

cabinet medical

Da

 

 

D38b

Dacă "Da", se va preciza

Asigurarea asistenței cu cadre medii sanitare

Da

 

 

D39a

Cabinet de asistență psihopedagogică

Nici un răspuns selectat.

 

 

D39b

Dacă "Da", încadrarea școlii cu specialist (psiholog/ profesor defectolog/ logoped/ consilier etc) este:

Nici un răspuns selectat.

 

 

D40

În unitate este organizat program "After-school" (DA/NU):

Nici un răspuns selectat.

 

 

(3) Utilități

D41 Condiții din unitate (distinct pe școala coordonatoare și structuri)


D41a

Unitatea coordonatoare:

Curent electric

Da

Apă curentă

Da

Telefon

Da

 

 

 

D41b

Structuri subordonate:

Nici un răspuns selectat.

 

 

(4) Elemente de dotare

D42a

Mobilierul din sălile de clasă în care se desfășoară activitatea didactică este fix sau mobil:

 

D42b

În cazul claselor cu mobilier fix, poziționarea majoritară a acestuia este:

Nici un răspuns selectat.

 

 

D44

Informații suplimentare privind grădinița:

Instalațiile sanitare sunt adaptate vârstei copiilor (dimensiune, amplasare etc.) 

Da

Mobilierul este adaptat vârstei copilului

Da

 

 

 

(5) Resurse materiale

D45

Nivelul de dotare în ce privește resursele materiale și mijloacele de învățământ necesare procesului  didactic din unitate:

Unitatea coordonatoare

Structuri subordonate

dotare suficientă

 

 

 

 

D49

Fondul de carte din biblioteca școlară este (apreciere):

Există un fond minim, care să acopere nevoile din unitate

 

 

D50

Dacă există bibliotecă școlară, cum acoperă fondul de carte din biblioteca școlară nevoile unității

Biblioteca asigură auxiliare didactice și mijloace de învățământ, altele decât  manualul școlar

Da

Biblioteca asigură necesarul de legi,  materiale și alte documente adresate cadrelor didactice

Da

 

 

 

 

D51

Dacă există bibliotecă școlară, cine sunt utilizatorii bibliotecii 

Elevii și cadrele didactice din unitatea coordonatoare

 

 

D52

Numărul de terminale (desktop, laptop sau tablete) din școală și din unitățile subordonate este:

 

Unitatea  coordonatoare

Structuri  subordonate

Total

Număr de terminale (desktop, laptop sau  tablete) utilizate în administrație (cabinet  director, cancelarie, secretariat, bibliotecă etc.)

6

0

6

Număr de terminale (desktop, laptop sau tablete) utilizate exclusiv de cadrele  didactice

5

0

5

Număr de terminale (desktop, laptop sau  tablete) utilizate în activități cu elevii și de către elevi

1

0

1

Număr de terminale (desktop, laptop sau tablete) cu acces la internet, utilizate în  activități cu elevii și de către elevi

7

0

7

Total

12

0

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

D53

În ce privește utilizarea computerelor în procesul de învățământ, gradul de utilizare efectivă a  computerelor, în raport cu numărul planificat de  ore este (estimare):

Unitate coordonatoare

Structuri subordonate

50-74% din orele planificate

 

 

 

 

D54

În ce privește utilizarea tehnologiei informaționale (TIC), se va preciza dacă unitatea școlară

dispune de soft educațional pentru câteva discipline

 

 

D55

Unitatea a creat și gestionează un site internet al școlii

Da

 

 

D56

În ce privește dotarea cu IT, se va preciza dacă în pregătirea și derularea activităților cu elevii în școala dvs. se folosesc:

filme pe CD/DVD, fotografii digitale

Da

 

 

 


V. Resursele umane

(1) Informații privind cadrele didactice din unitate

D57

Distribuția pe grade didactice a personalului didactic  angajat în unitate (școala coordonatoare și structuri) în anul școlar curent:

 

Număr cadre didactice

Structură [%]

Număr cadre didactice cu gradul
I

0

0

Număr cadre didactice cu gradul
II

2

40

Număr cadre didactice cu definitivat

3

60

Total

5

100

 

 

 

 

 

 

D58

Cadrele didactice care predau în unitate (școala  coordonatoare și structuri) în anul școlar curent:

 

Număr cadre didactice

Total unitate [%]

Numărul total de cadre didactice angajate în școală (pentru toate  disciplinele)

5

100

Numărul de cadre didactice calificate

5

100

Numărul de cadre didactice care  domiciliază în altă localitate decât școala în care predau (navetiști)

1

20

 

 

 

 

 

 


(2) Informații privind acoperirea normelor didactice

D59

Acoperirea normelor didactice cu personal didactic angajat (unitate coordonatoare și structuri) în anul școlar curent:

 

Număr cadre didactice

Numărul total de norme didactice (pentru toate  disciplinele)

5.00

Numărul de norme acoperite cu  personalul școlii în cadrul normei didactice

0.00

 

 

 

 

D60

Acoperirea disciplinelor cu personal didactic titular:

Disciplină de studiu

Grad de acoperire

Biologie, șt.naturii

Nu este cazul pentru unitatea evaluată

Chimie

Nu este cazul pentru unitatea evaluată

Consiliere

Nu este cazul pentru unitatea evaluată

Cultură civică

Nu este cazul pentru unitatea evaluată

Discipline de specialitate

Nu este cazul pentru unitatea evaluată

Discipline economice

Nu este cazul pentru unitatea evaluată

Educație antreprenorială

Nu este cazul pentru unitatea evaluată

Educație fizică

Nu este cazul pentru unitatea evaluată

Educație muzicală

Nu este cazul pentru unitatea evaluată

Educație plastică

Nu este cazul pentru unitatea evaluată

Educație tehnologică

Nu este cazul pentru unitatea evaluată

Educatoare

Acoperire integrală

Fizică

Nu este cazul pentru unitatea evaluată

Geografie

Nu este cazul pentru unitatea evaluată

Informatică, IT

Nu este cazul pentru unitatea evaluată

Invățător / institutor

Nu este cazul pentru unitatea evaluată

Istorie

Nu este cazul pentru unitatea evaluată

Limba latină

Nu este cazul pentru unitatea evaluată

Limba română

Nu este cazul pentru unitatea evaluată

Limbi moderne

Nu este cazul pentru unitatea evaluată

Maiștri instructori

Nu este cazul pentru unitatea evaluată

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Matematică

Nu este cazul pentru unitatea evaluată

Puericultor

Nu este cazul pentru unitatea evaluată

Religie

Nu este cazul pentru unitatea evaluată

Știinte socio-umane

Nu este cazul pentru unitatea evaluată


 

 


(3) Informații privind personalul auxiliar și nedidactic

D61

Acoperirea cu personal didactic auxiliar a posturilor rezultate din normativele în vigoare:

în grădiniță

în școală

la nivelul normativelor

 

 

 

 

D62

Acoperirea cu personal nedidactic a posturilor rezultate din normativele în vigoare:

în grădiniță

în școală

la nivelul normativelor

 

 

 

 


(4) Informații privind personalul de conducere

D63a

Informații privind personalul de conducere: număr de directori:

număr de directori conform normativelor

1

număr de directori existent în unitate

1

 

 

 

D63b

Informații privind directorii (pentru fiecare dintre directorii din unitate)

 

Calificare

Grad didactic

Vechimea didactică

Participarea la cursuri de formare în  management

Director

Educatoare

Cu definitivat

7

 

 

 

 


(5) Formarea continuă

D64

Numărul de ore de participare a cadrelor didactice din  unitate (școală coordonatoare și structuri) la programe de formare continuă acreditate:

 

Ore

Număr mediu ore pe cadru didactic

Număr ore de participare

300

60

 

 

 

D65

Numărul cadrelor didactice din unitate (școală coordonatoare și structuri) care, în ultimii 3 ani au participat la sesiuni de formare pentru folosirea calculatorului și a altor mijloace electronice în  procesul didactic (numărul de participanți la stagii de formare  TIC):

 

Unitatea coordonatoare

Structuri  subordonate

Total

Nici un răspuns selectat.

 

 

 

 


Situații ale unității, din anul școlar anterior

D67 - Efectivele școlare pe niveluri de învățământ existente anul școlar anterior în unitate
(școala coordonatoare și structuri):

D67a

Efective școlare din învățământul de zi, pe niveluri

 

Număr elevi

Numărul de copii din învățământul preșcolar

98

Total

98

Total grădiniță

98

Total niveluri școală

0

Total liceu

0

Total profesional

0

 

 

 

 

 

 

D67c

Efective școlare cuprinse în alte forme de  învățământ (" A doua șansă", "Cu frecvență - seral", " Cu frecvență redusă") din școala  coordonatoare și structuri

 

Număr Elevi

Nici un răspuns selectat.

 

 

 

VI. Participarea elevilor în anul școlar anterior

D68a

Dacă a existat nivelul preșcolar în anul școlar anterior, numărul total de zile absente este:

 

 

Absente

Nici un răspuns selectat.

 

 

D68b

Numărul de absențe ale elevilor din învățământul forma "cu frecvență-zi", în anul școlar anterior  (număr ore de absență pe an):

 

Absente

Nici un răspuns selectat.

 

 

 


D69 - Efectivele școlare din anul școlar anterior, pe niveluri (școala coordonatoare și
structuri):

D69a

Efectivele școlare din învățământul "cu frecvență-zi"

 

înscriși la început

în evidență la sfârșit

înscriși pe parcurs

Transferați

Elevi care au  abondona
t

Situație finală

Numărul de copii din învățământul  preșcolar

100

98

9

1

1

107

Total

100

98

9

1

1

107

Total grădiniță

100

98

9

1

1

107

Total niveluri școală

0

0

0

0

0

0

 

 

 

 

 

 

 


VII. Situația școlară la sfârșitul anului școlar precedent

(1) Flux școlar

D70 - Situația școlară a elevilor (total școala coordonatoare și structuri), la sfârșitul anului școlar anterior:


D70a

Situația elevilor din învățământul de zi

 

Situația la final de an, înaintea examenului de corigență

Situație finală, după  examenul de corigență

 

Repetenți

Corigenți

Situație  școlară  neîncheiată

Repetenți după  corigență

Situație 
școlară  neîncheiată  după corigență

Nici un răspuns selectat.

 

 

 

 

 


(2) Rezultate școlare pentru nivelurile existente în unitate la sfârșitul anului școlar anterior


D71

Distribuția elevilor cuprinși în învățământul primar, forma "cu  frecvență-zi", în funcție de calificativele la sfârșitul anului școlar anterior:

 

Număr de elevi din clasele I-IV în distribuție pe discipline

 

Nesatisfăcător

Satisfăcător

Bine

Foarte bine

Total

 

 

 

D72a

Distribuția elevilor cuprinși în învățământul forma "cu frecvență-zi", în funcție de mediile la sfârșitul anului școlar anterior, pe niveluri

 

Număr de elevi, pe grupe de medii

 

 

 

5 - 5,99

6 - 6,99

7 - 7,99

8 - 8,99

9 - 10

Situație  neîncheiată

Total

Nici un răspuns selectat.

 

 

 

 

D72b

Distribuția elevilor cuprinși în alte forme de învățământ, în funcție de mediile la sfârșitul anului școlar anterior:

 

Număr de elevi, pe grupe de medii

 

 

 

5 - 5,99

6 - 6,99

7 - 7,99

8 - 8,99

9 - 10

Situație  neîncheiat
ă

Total

Nici un răspuns selectat.

 

 

 

 

 

 

D73a

Numărul elevilor din unitate care au absolvit în anul școlar anterior (școala coordonatoare și structuri):

 

Nr absolvenți învățământ "cu frecvență zi"

Nr absolvenți alte forme

Nici un răspuns selectat.

 

 

 

 


IX. Experiența în evaluări internaționale

România a participat la evaluări internaționale (PIRLS - investigarea nivelului de înțelegere a lecturii a elevilor de
clasa a IV-a; TIMSS - investigarea achizițiilor elevilor de clasa a VIII-a
la matematică și științe;
PISA - evaluarea capacității tinerilor de 15 ani de a-și utiliza  competențele de lectură, de matematică și de
științe dobândite pe parcursul școlarizării  obligatorii).  

În legătură cu experiența unor astfel de evaluări, se va preciza dacă:

 

D80b

În școala au existat acțiuni de diseminare a  informațiilor obținute din experiența participării  României la astfel de evaluări (analize de obiective, de instrumente, de rezultate și/sau de aspecte  metodologice specifice):

 

Nu

 

 

 


XI. Alte realizări în activitatea școlii

(1) Date referitoare la elevi

D82 - Ponderea absolvenților claselor terminale (VIII si/sau XII) care au beneficiat de  consiliere / orientare școlară și profesională / asistență psihopedagogică pe parcursul celor patru ani de studiu, în vederea profesionalizării și/sau a continuării educației în ciclul  următor (estimare):

Clasa a-VIII-a

Clasa a-XII-a

Niciunul

Niciunul

 

 

 

(2) Date referitoare la cadrele didactice

D84 - Numărul cadrelor didactice care au calitate de formatori (cu certificat / atestat):

1

 

 

D85 - Numărul cadrelor didactice din școală care sunt autori / coautori de manuale școlare sau auxiliare didactice cu ISBN / ISSN:

1

 

 


(3) Aspecte manageriale

D86 - Numărul de discipline opționale din oferta școlii:

3

 

 


PARTE A II-A 

DESCRIEREA ACTIVITĂȚILOR DE îMBUNĂTĂȚIRE A CALITĂȚII REALIZATE

Activități de îmbunătățire a calității

Nr.  crt.

Nume

Tip  Activitate

Obiective

Dată  început

Dată  sfârșit

 

Activități de evaluare internă


Nr.  crt.

Nume

Tip Cercetare

Obiective

Dată  început

Dată  sfârșit

 

 


PARTEA A III-A

NIVELUL DE REALIZARE A INDICATORILOR DE PERFORMANȚĂ, CONFORMSTANDARDELOR DE ACREDITARE
ȘI DE EVALUARE PERIODICĂ (H.G. nr. 21/18.01.2007) șiSTANDARDELE DE REFERINȚĂ

Nr.  crt.

Indicator

nesa
tisfa
cator

satis
faca
tor

bine

foarte bine

exce
lent

învățamântul prescolar

 

 

 

 

 

 

DOMENIU Capacitate instituțională

 

 

 

 

 

Subdomeniu Baza materială

 

1

Dotarea spațiilor școlare

 

 

 

 

x

2

Existența și caracteristicile spațiilor școlare

 

 

 

 

x

 

 

 

Subdomeniu Resursele umane și capacitatea instituției de atragere a  resurselor umane din afara instituției și din afara tării, în condițiile legii

 

1

Managementul personalului didactic, de conducere, didacticauxiliar și nedidactic

 

 

 

x

 

Subdomeniu Structuri instituționale, administrative și manageriale

 

 

 

 

 

1

Asigurarea sănătății și securității tuturor celor implicați înactivitatea școlară

 

 

 

 

x

2

Asigurarea serviciilor de orientare și consiliere pentru elevi

 

 

 

x

 

3

Existența și funcționarea sistemului de comunicare internă șiexternă și de gestionare a informației

 

 

 

 

x

4

Existența, structura și conținutul documentelor proiective: planulde dezvoltare si planul managerial

 

 

 

x

 

5

Organizarea internă și funcționarea curentă a unității deînvățământ

 

 

 

 

x

 

 

 

 

 

 

DOMENIU Eficacitate educațională

 

 

 

 

 

 

Subdomeniu Activitatea financiară a organizației

1

Constituirea bugetului unitatii de invatamant si executia bugetara

 

 

x

 

 

 

 

Subdomeniu Angajabilitatea

 

1

Urmărirea traiectului scolar și/sau profesional ulterior alabsolvenților

 

 

 

x

 

 

 

Subdomeniu Conținutul programelor de studiu

 

1

Definirea și promovarea ofertei educaționale

 

 

 

 

x

2

Proiectarea curriculum-ului și planificarea activităților de învățare

 

 

 

x

 

3

Realizarea activităților de învățare, asigurarea participării șiobținerea stării de bine

 

 

 

 

x

 

 

 

 

Subdomeniu Rezultatele învățării

 

1

Rezultatele obținute (participarea școlară, rezultatele învățării șistarea de bine)

 

 

 

 

x

 

 

 

DOMENIU Managementul calității

 

 

 

 

 

Subdomeniu Accesibilitatea resurselor adecvate învățării

 

1

Optimizarea accesului la resursele educaționale

 

 

 

x

 

 

 

Subdomeniu Acuratețea raportărilor prevăzute de legislația în vigoare

 

1

Acuratețea raportărilor prevăzute de legislația în vigoare

 

 

 

x

 

 

 

Subdomeniu Baza de date actualizată sistematic, referitoare la asigurareainternă a calității

 

Constituirea bazei de date a unității de învățământ

 

 

 

x

 

 

 

Subdomeniu Funcționalitatea structurilor de asigurare a calității educației,conform legii

Constituirea si funcționarea structurilor responsabile cu evaluareainternă a calității

 

 

 

x

 

 

 

Subdomeniu Proceduri de evaluare periodică a calității corpului profesoral

 

1

Evaluarea calității activității corpului profesoral

 

 

 

x

 

 

Subdomeniu Proceduri obiective și transparente de evaluare a rezultatelorînvățării, inclusiv de către elevi

Optimizarea evaluării rezultatelor învățării

 

 

 

x

 

 

Subdomeniu Proceduri privind inițierea, monitorizarea și revizuireaperiodică a programelor și activităților desfășurate

Revizuirea ofertei educaționale și a PDI/PAS

 

 

 

x

 

 

Subdomeniu Strategii și proceduri pentru asigurarea calității

 

1

Dezvoltarea profesională a personalului

 

 

 

x

 

2

Realizarea autoevaluării instituționale și asigurarea internă acalității conform prevederilor legale

 

 

 

x

 

 

 

 

Subdomeniu Transparența informațiilor de interes public cu privire la  programele de studii și, după caz, certificatele, diplomele și calificărileoferite

 

1

Asigurarea accesului la oferta educațională a școlii

 

 

 

x

 

 

 

 


PARTE A IV-A 

PLANUL DE îMBUNĂTĂȚIRE A CALITĂȚII EDUCAȚIEI OFERITE PENTRU ANUL ȘCOLARURMĂTOR

Activități de îmbunătățire a calității:

Nr.  crt.

Nume

Tip  Activitate

Obiective

Dată  început

Dată  sfârșit

1

Perfectionare cadre didactice

4, 1

Acumulare/dobandir
e de cunostinte,  abilitati si priceperi invederea imbunatatiriiactivitatii didactice

15.10.2025

31.10.2025

Responsabilități: Participarea in cadrul cursurilor de formare dar si sustinereaactivitatilor in cadrulcercurilor pedagogice

Indicatori realizare: Obtinere certificate

Detalii: Participare/inscriere cursuri de formare/grade didactice

 

 

 

 

 

 

Director,                                                                                          Responsabil CEAC,