Raport de evaluare internă a calității
Anul scolar 2024-2025

 
 
 
   

Raport pentru anul şcolar 2023 - 2024 având starea - Finalizat,   finalizat la data de 03.10.2024

PARTEA I. INFORMAŢII GENERALE
NOTĂ:
Informaţiile din această primă parte, chiar dacă nu se reflectă direct în calitatea serviciilor  educaţionale sunt relevante pentru
beneficiarii direcţi şi indirecţi şi le pot orienta opţiunile pentru o unitate şcolară sau alta, pentru un profil de pregătire sau
pentru o anumită specializare.

I. Date de identificare a unităţii de învăţământ

D01

Denumire completă

Cod SIIIR

Judeţ

Localitate

 

 Grădiniţa "Albă ca Zăpada" Năvodari

1361201445

CONSTANŢA

NĂVODARI

 

 

 

D02

Mediul de rezidenţă:

 

Urban

 

 

 

D03

Poziţionarea şcolii în localitate:

 

Zonă semiperiferică

 

 

 

D04

Şcoala dvs. sau structurile coordonate sunt situate într-o zonă dezavantajată:

Nici un răspuns selectat.

 

 

 

 

D05

Tipul unităţii de învăţământ (conform cu prevederile O.MECTS nr. 6564/2011, completat şi modificat prin O.MECTS nr. 3283/2012):

 

Grădiniţă cu program normal

 

 

 

D06

Tipul unităţii, în funcţie de forma de proprietate:

 

privată

 

 

 

D07

Cuantumul total al bugetului de venituri al unităţii şcolare (pentru toate tipurile de finanţare – de bază, suplimentară şi complementară – şi indiferent de sursă –  bugetul de stat, bugetele locale, venituri proprii) exprimat în mii RON:

 

Buget pe anul anterior

Buget pe anul în curs

 

992511.00

1247019.00

 

 

 

 

D08

Tipul unităţii, în funcţie de forma de educaţie:

 

Unitate de învăţământ tradiţional

 

 

 

D09

Responsabilităţi în reţea:

 

unitate cu personalitate juridică, fără structuri subordonate

 

 

 

D10

Dacă sunteţi unitate coordonatoare , vă rugăm să precizaţi:

Nici un răspuns selectat.

 

 

 

D11

Nivelurile de învăţământ din unitate, menţionate distinct pe unitatea  coordonatoare şi structuri:

Unitatea  coordonatoare

Structurile  subordonate

 

preşcolar

Da

 

 

 

 

D13

Alte forme de învăţământ şcolarizate în unitate, în afara celei „cu frecvenţă - zi”

Nici un răspuns selectat.

 

 

Atenţie! 
Deoarece evaluarea vizează întreaga unitate de învăţământ, pentru unităţile în care se  regăsesc

şi alte forme de învăţământ în afara formei „cu frecvenţă – zi” informaţiile se colectează şi la nivelul

celorlalte forme existente în unitate.

D14

Numărul de schimburi în care funcţionează şcoala in învăţământul „cu frecvenţă - zi”, distinct pe şcoala coordonatoare şi structuri:

 

Unitatea coordonatoare

Structurile subordonate

 

un schimb

 

 

 

 

 

D15

Limba maternă / limbi de predare în unitate (coordonatoare şi structuri):

 

limba română

Da

 

 

 

D16

Limbi străine studiate în unitate (coordonatoare şi structuri):

 

limba engleză

Da

 

 

 

D17a

Numărul de clase / grupe de elevi / copii din învăţământul „cu frecvenţă - zi” / cu program normal din unitate în anul şcolar curent, distinct pe  şcoala coordonatoare şi structuri:

 

Unitate  Coodonatoare

Structuri  Subordonat
e

Program  de studiu bilingv

Program  de studiu intensiv

Clase cu  predare în altă limbă de  circulaţie

Total  unitate

Numărul de  grupe din  învăţământul preşcolar

5.00

0.00

 

 

 

5.00

Total

5.00

0.00

 

 

 

5.00

 

 

 

 

 

 

 

D18a

Numărul efectivelor şcolare (copii şi elevi) din învăţământul "cu  frecvenţă-zi" din unitate în anul şcolar curent, distinct pe şcoala coordonatoare şi structuri:

 

Unitate Coodonatoare

Structuri Subordonate

Total  unitate

Numărul de copii din  învăţământul preşcolar

104.00

0.00

104.00

Total

104.00

0.00

104.00

Total grădiniţă

104.00

0.00

104.00

Total niveluri şcoală

0

0

0

 

 

 

 

 

 

 

D19a

Numărul copiilor / elevilor cu CES, pe niveluri de învăţământ (total şcoala  coordonatoare şi structuri):

 

Total elevi CES unitate

Numărul de copii din învăţământul preşcolar

1.00

Total

1.00

 

 

 

 

 

D20

Dacă în unitate sunt organizate şi alte forme de învăţământ sau programe  ("cu frecvenţă-seral", "cu frecvenţă redusă", "A doua şansă", "Invatamant  dual"), precizaţi numărul de clase şi de elevi cuprinşi în aceste forme (total coordonatoare şi structuri):

 

 

 

 

Total unitate şi forme de învăţământ

 

Număr de clase

Număr de elevi

 

Total Clase

Total Elevi

Programul „A  doua şansă” - învăţământ  primar 

0

0

(ante)prescolar

5

104

Programul „A  doua şansă” -  învăţământ  secundar inferior

0

0

primar

0

0

Cu frecventa -  seral:  
învăţământ liceal

0

0

gimnaziu

0

0

Cu frecventa - seral: -  învăţământ  postliceal 

0

0

liceu

0

0

Cu frecvenţă redusă -   învăţământ  primar

0

0

postliceal

0

0

Cu frecvenţă redusă -   învăţământ  gimnazial

0

0

 

0

0

Cu frecvenţă  redusă -   învăţământ liceal ciclul inferior

0

0

 

0

0

Cu frecvenţă  redusă -   învăţământ liceal ciclul superior

0

0

 

0

0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Număr de elevi  invăţământ dual

0

0

 

0

0

Total

0

0

 

5

104

 

 

 

 

Situaţia claselor şi a efectivelor şcolare pe filiere, profiluri şi specializări

D24

În cadrul unităţii (coordonatoare şi structuri), se regăsesc următoarele situaţii (DA/NU): 

 

Unitatea coordonatoare

Structuri subordonate

Nici un răspuns selectat.

 

 

 

II. Caracteristici ale mediului familial

D26a

Structura etnică a elevilor din unitate (şcoala coordonatoare şi  structuri) în anul şcolar curent, pentru învăţământul „cu frecvenţă - zi” este (estimare):

 

În grădiniţă număr copii

În şcoală număr elevi

În grădiniţă  procente [%]

În şcoală  procente [%]

Română

104

0

100

0

Total

104

0

100

0

 

 

 

 

 

D26b

Câţi dintre elevii de etnie rromă sunt înregistraţi în  evidenţe pe baza autoidentificării din partea familiei

 

În grădiniţă

În şcoală

Nici un răspuns selectat.

 

 

 

 

D27

Distribuţia efectivelor de elevi din învăţământul „cu frecvenţă - zi”, în anul şcolar curent, în funcţie de nivelul educaţional al familiei  (coordonatoare şi structuri) este (estimare):

 

În grădiniţă număr copii

În şcoală număr elevi

În grădiniţă  procente [%]

În şcoală  procente [%]

Cel puţin un părinte  are studii superioare

0

0

0

0

Niciun părinte nu are  studii generale (sub 8 clase absolvite)

0

0

0

0

Total

0

0

0

0

Număr mediu ani studiu

0

0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

D28

Dacă în unitate (şcoala coordonatoare şi structuri), pentru elevii de la  învăţământul cu forma „cu frecvenţă-zi” şi /sau din programul „A doua  şansă” există elevi aparţinând unor grupuri vulnerabile, numărul de  elevi din fiecare grup vulnerabil este următorul: Spaţiul rezervat (liniile 
6, 7 şi 8 din tabelul de mai jos) conţine, dacă este cazul, alte situaţii din  unitate, cu precizarea caracteristicii grupului aparţinător şi a numărului de elevi:

Formă învăţământ

Grup Vulnerabil

În şcoală număr elevi

 

 

Unitatea  coordonatoare

Structuri  subordonate

Nici un răspuns selectat.

 

 

 

 

 

 

 

III. Condiţii de acces la unitatea şcolară unde este înscris elevul

D29

Distribuţia elevilor în funcţie de timpul mediu de 
deplasare la şcoală este (se vor estima condiţiile de acces atât pentru elevii din şcoala coordonatoare, cât şi pentru  elevii din unităţile subordonate, numai pentru elevii de la  învăţământul forma "cu frecvenţa - zi"):

 

În grădiniţă  număr copii

În şcoală  număr elevi

În grădiniţă  procente [%]

În şcoală  procente [%]

sub 30 de minute

101

0

0

0

între 30 și 60 de minute

3

0

0

0

peste 60 de minute

0

0

0

0

Total

104

0

100

0

Timp mediu

15.87

0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

D30

Distribuţia elevilor din învăţământul forma "cu frecvenţa - zi" din unitate aflaţi în următoarele  situaţii (atât pentru elevii din şcoala  coordonatoare, cât şi pentru elevii din 
unităţile subordonate) este:

 

Număr elevi

Număr elevi procente [%]

Cu domiciliul în aceeaşi localitate cu şcoala:

101

0

Cu domiciliul în altă localitate, care fac navetă zilnică

3

0

Din alte localităţi care stau în gazdă sau la internat

0

0

Profilul liceului (militar / teologic) implică  organizarea activitatiii în regim de internat

0

0

Total

104

0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

D31

Prezenţa mijloacelor de transport pentru  deplasarea domiciliu-şcoală a cadrelor  didactice şi elevilor (se vor menţiona toate situaţiile existente):

 

Unitate coordonatoare

Structuri subordonate

Fără mijloace de transport în comun

drum accesibil

 

 

 

 

 

 

D32

Comunicarea dintre unitatea coordonatoare şi structurile subordonate:

Nici un răspuns selectat.

 

 

IV. Baza materială

(1) Infrastructura şcolară

D33

Spaţiul de învăţământ (numărul sălilor pentru toate tipurile de unităţi):

 

 

Număr săli

 

Unitate coordonatoare

Structuri subordonate

 

Utilizate pt. procesul  propriu

Spaţiu  excedentar în  conservare

Neutilizate  din cauza  stării tehnice

Utilizate pt. procesul  propriu

Spaţiu  excedentar în  conservare

Neutilizate din cauza  stării  tehnice

săli de clasă

5

0

0

0

0

0

laboratoare/ cabinete  şcolare

1

0

0

0

0

0

 

 

 

 

 

 

 

D34

Baza sportivă / sala de sport:

există

Da

utilizată pt. procesul propriu

Da

 

 

 

D36 Informaţii suplimentare privind grădiniţa

D36a

Grădiniţa funcţionează:

în clădire cu destinaţie de grădiniţă

 

 

 

D36b

În cazul grădiniţei cu program prelungit (GPP) sau săptămânal (GPS), activitatea cu copiii se desfăşoară:

în săli distincte pentru activitățile cu copiii (activităţi didactice / sală de mese / dormitoare)

 

 

(2) Servicii oferite de unitatea şcolara (pentru toate tipurile de unităţi)

D37a

Unitatea dispune de următoarele servicii de masă şi/sau cazare:

Cantină / sală de mese

Da

Internat / spaţii de dormit pentru copii

Da

 

 

 

 

D37b

Dacă "Da", condiţiile de masă şi cazare sunt:

 

 

Număr locuri

 

Utilizate pt. procesul  propriu

Închiriat altor unităţi de  învăţământ

Închiriat pt. beneficiari  externi

Neutilizate, în conservare

Numărul de locuri în sala de mese

32

0

0

0

Numărul locurilor de cazare

40

0

0

0

 

 

 

 

 

 

D37c

Pregătirea hranei pentru cantină este asigurată prin:

Servicii de catering

Da

 

 

 

D38a

Servicii medicale: unitatea dispune de cabinet medical

cabinet medical

Da

 

 

 

D38b

Dacă "Da", se va preciza

Asigurarea asistenţei cu cadre medii sanitare

Da

 

 

 

D39a

Cabinet de asistenţă psihopedagogică

Nici un răspuns selectat.

 

 

 

D39b

Dacă "Da", încadrarea şcolii cu specialist (psiholog/ profesor defectolog/ logoped/ consilier etc) este:

Nici un răspuns selectat.

 

 

 

D40

În unitate este organizat program "After-school" (DA/NU):

Nici un răspuns selectat.

 

 

(3) Utilităţi

D41 Condiţii din unitate (distinct pe şcoala coordonatoare şi structuri)

D41a

Unitatea coordonatoare:

Curent electric

Da

Apă curentă

Da

Telefon

Da

 

 

 

D41b

Structuri subordonate:

Nici un răspuns selectat.

 

 

(4) Elemente de dotare

D42a

Mobilierul din sălile de clasă în care se desfăşoară activitatea didactică este fix sau mobil:

 

 

D42b

În cazul claselor cu mobilier fix, poziţionarea majoritară a acestuia este:

Nici un răspuns selectat.

 

 

 

D44

Informaţii suplimentare privind grădiniţa:

Instalaţiile sanitare sunt adaptate vârstei copiilor (dimensiune, amplasare etc.) 

Da

Mobilierul este adaptat vârstei copilului

Da

 

 

 

(5) Resurse materiale

D45

Nivelul de dotare în ce priveşte resursele materiale şi mijloacele de învăţământ necesare procesului  didactic din unitate:

Unitatea coordonatoare

Structuri subordonate

dotare suficientă

 

 

 

 

 

D49

Fondul de carte din biblioteca şcolară este (apreciere):

Există un fond minim, care să acopere nevoile din unitate

 

 

 

D50

Dacă există bibliotecă şcolară, cum acoperă fondul de carte din biblioteca şcolară nevoile unităţii

Biblioteca asigură auxiliare didactice şi mijloace de învăţământ, altele decât  manualul şcolar

Da

Biblioteca asigură necesarul de legi,  materiale şi alte documente adresate cadrelor didactice

Da

 

 

 

 

 

D51

Dacă există bibliotecă şcolară, cine sunt utilizatorii bibliotecii 

Elevii şi cadrele didactice din unitatea coordonatoare

 

 

 

D52

Numărul de terminale (desktop, laptop sau tablete) din şcoală şi din unităţile subordonate este:

 

Unitatea  coordonatoare

Structuri  subordonate

Total

Număr de terminale (desktop, laptop sau  tablete) utilizate în administraţie (cabinet  director, cancelarie, secretariat, bibliotecă etc.)

4

0

4

Număr de terminale (desktop, laptop sau tablete) utilizate exclusiv de cadrele  didactice

6

0

6

Număr de terminale (desktop, laptop sau  tablete) utilizate în activităţi cu elevii şi de către elevi

1

0

1

Număr de terminale (desktop, laptop sau tablete) cu acces la internet, utilizate în  activităţi cu elevii şi de către elevi

8

0

8

Total

11

0

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

D53

În ce priveşte utilizarea computerelor în procesul de învăţământ, gradul de utilizare efectivă a  computerelor, în raport cu numărul planificat de  ore este (estimare):

Unitate coordonatoare

Structuri subordonate

50-74% din orele planificate

 

 

 

 

 

 

D54

În ce priveşte utilizarea tehnologiei informaţionale (TIC), se va preciza dacă unitatea şcolară

dispune de soft educaţional pentru câteva discipline

 

 

 

D55

Unitatea a creat şi gestionează un site internet al şcolii

Da

 

 

 

D56

În ce priveşte dotarea cu IT, se va preciza dacă în pregătirea şi derularea activităţilor cu elevii în şcoala dvs. se folosesc:

filme pe CD/DVD, fotografii digitale

Da

 

 

 

V. Resursele umane

(1) Informaţii privind cadrele didactice din unitate

D57

Distribuţia pe grade didactice a personalului didactic  angajat în unitate (şcoala coordonatoare şi structuri) în anul şcolar curent:

 

Număr cadre didactice

Structură [%]

Număr cadre didactice cu gradul
I

0

0

Număr cadre didactice cu gradul
II

2

40

Număr cadre didactice cu definitivat

2

40

Număr cadre didactice fără definitivat

1

20

Total

5

100

 

 

 

 

 

 

 

 

D58

Cadrele didactice care predau în unitate (şcoala  coordonatoare şi structuri) în anul şcolar curent:

 

Număr cadre didactice

Total unitate [%]

Numărul total de cadre didactice angajate în şcoală (pentru toate  disciplinele)

5

100

Numărul de cadre didactice calificate

5

100

 

 

 

 

 

Numărul de cadre didactice care  domiciliază în altă localitate decât şcoala în care predau (navetişti)

1

20

 

 

 

(2) Informaţii privind acoperirea normelor didactice

D59

Acoperirea normelor didactice cu personal didactic angajat (unitate coordonatoare şi structuri) în anul şcolar curent:

 

Număr cadre didactice

Numărul total de norme didactice (pentru toate  disciplinele)

5.00

Numărul de norme acoperite cu  personalul şcolii în cadrul normei didactice

0.00

 

 

 

 

 

 

D60

Acoperirea disciplinelor cu personal didactic titular:

Disciplină de studiu

Grad de acoperire

Biologie, şt.naturii

Nu este cazul pentru unitatea evaluată

Chimie

Nu este cazul pentru unitatea evaluată

Consiliere

Nu este cazul pentru unitatea evaluată

Cultură civică

Nu este cazul pentru unitatea evaluată

Discipline de specialitate

Nu este cazul pentru unitatea evaluată

Discipline economice

Nu este cazul pentru unitatea evaluată

Educaţie antreprenorială

Nu este cazul pentru unitatea evaluată

Educaţie fizică

Nu este cazul pentru unitatea evaluată

Educaţie muzicală

Nu este cazul pentru unitatea evaluată

Educaţie plastică

Nu este cazul pentru unitatea evaluată

Educaţie tehnologică

Nu este cazul pentru unitatea evaluată

Educatoare

Acoperire integrală

Fizică

Nu este cazul pentru unitatea evaluată

Geografie

Nu este cazul pentru unitatea evaluată

Informatică, IT

Nu este cazul pentru unitatea evaluată

Invăţător / institutor

Nu este cazul pentru unitatea evaluată

Istorie

Nu este cazul pentru unitatea evaluată

Limba latină

Nu este cazul pentru unitatea evaluată

Limba română

Nu este cazul pentru unitatea evaluată

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Limbi moderne

Nu este cazul pentru unitatea evaluată

Maiştri instructori

Nu este cazul pentru unitatea evaluată

Matematică

Nu este cazul pentru unitatea evaluată

Puericultor

Nu este cazul pentru unitatea evaluată

Religie

Nu este cazul pentru unitatea evaluată

Ştiinte socio-umane

Nu este cazul pentru unitatea evaluată

 

 

 

 

 

 

(3) Informaţii privind personalul auxiliar şi nedidactic

D61

Acoperirea cu personal didactic auxiliar a posturilor rezultate din normativele în vigoare:

În grădiniţă

În şcoală

la nivelul normativelor

 

 

 

 

 

D62

Acoperirea cu personal nedidactic a posturilor rezultate din normativele în vigoare:

În grădiniţă

În şcoală

la nivelul normativelor

 

 

 

 

(4) Informaţii privind personalul de conducere

D63a

Informaţii privind personalul de conducere: număr de directori:

număr de directori conform normativelor

1

număr de directori existent în unitate

1

 

 

 

 

D63b

Informaţii privind directorii (pentru fiecare dintre directorii din unitate)

 

Calificare

Grad didactic

Vechimea didactică

Participarea la cursuri de formare în  management

Director

Educatoare

Gradul I

29

Da

 

 

 

 

(5) Formarea continuă

D64

Numărul de ore de participare a cadrelor didactice din  unitate (şcoală coordonatoare şi structuri) la programe de formare continuă acreditate:

 

Ore

Număr mediu ore pe cadru didactic

Număr ore de participare

300

60

 

 

 

 

D65

Numărul cadrelor didactice din unitate (şcoală coordonatoare şi structuri) care, în ultimii 3 ani au participat la sesiuni de formare pentru folosirea calculatorului şi a altor mijloace electronice în  procesul didactic (numărul de participanţi la stagii de formare  TIC):

 

Unitatea coordonatoare

Structuri  subordonate

Total

Nici un răspuns selectat.

 

 

 

 

 

Situaţii ale unităţii, din anul şcolar anterior

D67 - Efectivele şcolare pe niveluri de învăţământ existente anul şcolar anterior în unitate

(şcoala coordonatoare şi structuri):

D67a

Efective şcolare din învăţământul de zi, pe niveluri

 

Număr elevi

Numărul de copii din învăţământul preşcolar

109

Total

109

Total grădiniţă

109

Total niveluri şcoală

0

Total liceu

0

Total profesional

0

 

 

 

 

 

 

D67c

Efective şcolare cuprinse în alte forme de  învăţământ (" A doua şansă", "Cu frecvenţă - seral", " Cu frecvenţă redusă") din şcoala  coordonatoare şi structuri

 

Număr Elevi

Nici un răspuns selectat.

 

 

 

 

D68a

Dacă a existat nivelul preşcolar în anul şcolar anterior, numărul total de zile absente este:

 

 

 

Absente

Nici un răspuns selectat.

 

 

D68b

Numărul de absenţe ale elevilor din învăţământul forma "cu frecvenţă-zi", în anul şcolar anterior  (număr ore de absenţă pe an):

 

Absente

Nici un răspuns selectat.

 

 

 

 

D69 - Efectivele şcolare din anul şcolar anterior, pe niveluri (şcoala coordonatoare şi structuri):

D69a

Efectivele şcolare din învăţământul "cu frecvenţă-zi"

 

Înscrişi la început

În evidenţă la sfârşit

Înscrişi pe parcurs

Transferaţi

Elevi care au  abondona
t

Situaţie finală

Numărul de copii din învăţământul  preşcolar

100

109

10

0

1

109

Total

100

109

10

0

1

109

Total grădiniţă

100

109

10

0

1

109

Total niveluri şcoală

0

0

0

0

0

0

 

 

 

 

 

 

 

VII. Situaţia şcolară la sfârşitul anului şcolar precedent

(1) Flux şcolar

D70 - Situaţia şcolară a elevilor (total şcoala coordonatoare şi structuri), la sfârşitul anului şcolar anterior:

D70a

Situaţia elevilor din învăţământul de zi

 

Situaţia la final de an, înaintea examenului de corigenţă

Situaţie finală, după  examenul de corigenţă

 

Repetenţi

Corigenţi

Situaţie  şcolară  neîncheiată

Repetenţi după  corigenţă

Situaţie 
şcolară  neîncheiată  după corigenţă

Nici un răspuns selectat.

 

 

 

 

 

(2) Rezultate şcolare pentru nivelurile existente în unitate la sfârşitul anului şcolar anterior

D71

Distribuţia elevilor cuprinşi în învăţământul primar, forma "cu  frecvenţă-zi", în funcţie de calificativele la sfârşitul anului şcolar anterior:

 

Număr de elevi din clasele I-IV în distribuţie pe discipline

 

Nesatisfăcător

Satisfăcător

Bine

Foarte bine

Total

 

 

 

 

D72a

Distribuţia elevilor cuprinşi în învăţământul forma "cu frecvenţă-zi", în funcţie de mediile la sfârşitul anului şcolar anterior, pe niveluri

 

Număr de elevi, pe grupe de medii

 

 

 

5 - 5,99

6 - 6,99

7 - 7,99

8 - 8,99

9 - 10

Situaţie  neîncheiat
ă

Total

Nici un răspuns selectat.

 

 

 

 

 

D72b

Distribuţia elevilor cuprinşi în alte forme de învăţământ, în funcţie de mediile la sfârşitul anului şcolar anterior:

 

Număr de elevi, pe grupe de medii

 

 

 

5 - 5,99

6 - 6,99

7 - 7,99

8 - 8,99

9 - 10

Situaţie  neîncheiat
ă

Total

Nici un răspuns selectat.

 

 

 

 

 

D73a

Numărul elevilor din unitate care au absolvit în anul şcolar anterior (şcoala coordonatoare şi structuri):

 

Nr absolvenţi învăţământ "cu frecvenţă zi"

Nr absolvenţi alte forme

Nici un răspuns selectat.


 

 

 

IX. Experienţa în evaluări internaţionale

România a participat la evaluări internaţionale (PIRLS - investigarea nivelului de înţelegere a lecturii a elevilor de clasa a IV-a;
TIMSS - investigarea achiziţiilor elevilor de clasa a VIII-a
la matematică şi ştiinţe; PISA – evaluarea capacităţii tinerilor de 15
ani de a-şi utiliza  competenţele de lectură, de matematică şi de ştiinţe dobândite pe parcursul şcolarizării  obligatorii).

În legătură cu experienţa unor astfel de evaluări, se va preciza dacă:

D80b

În şcoala au existat acţiuni de diseminare a  informaţiilor obţinute din experienţa participării  României la astfel de evaluări (analize de obiective, de instrumente, de rezultate şi/sau de aspecte  metodologice specifice):

 

Nu

 

 

 

XI. Alte realizări în activitatea şcolii

(1) Date referitoare la elevi

D82 - Ponderea absolvenţilor claselor terminale (VIII si/sau XII) care au beneficiat de  consiliere / orientare şcolară şi profesională / asistenţă psihopedagogică pe parcursul celor patru ani de studiu, în vederea profesionalizării şi/sau a continuării educaţiei în ciclul  următor (estimare):

Clasa a-VIII-a

Clasa a-XII-a

Niciunul

Niciunul

 

 

 

 

(2) Date referitoare la cadrele didactice

D84 - Numărul cadrelor didactice care au calitate de formatori (cu certificat / atestat):

1

 

 

D85 - Numărul cadrelor didactice din şcoală care sunt autori / coautori de manuale şcolare sau auxiliare didactice cu ISBN / ISSN:

1

 

 

(3) Aspecte manageriale

D86 - Numărul de discipline opţionale din oferta şcolii:

3

 

 

PARTE A II-A 
DESCRIEREA ACTIVITĂŢILOR DE ÎMBUNĂTĂŢIRE A CALITĂŢII REALIZATE

Activităţi de îmbunătăţire a calităţii

Nr. crt.

Nume

Tip Activitate

Obiective

Dată
început

Dată
sfârşit

 

 

Activităţi de evaluare internă

Nr. crt.

Nume

Tip Cercetare

Obiective

Dată
început

Dată
sfârşit

 

PARTEA A III-A

NIVELULDEREALIZAREAINDICATORILORDEPERFORMANŢĂ,CONFORM
STANDARDELORDEACREDITAREŞIDEEVALUAREPERIODICĂ(H.G.nr.21/18.01.2007)şi STANDARDELE DE REFERINŢĂ

Nr. crt.

Indicator

Nesatisfacator

Satisfacator

Bine

Foarte bine

Excelent

Învăţamântulprescolar

 

DOMENIUCapacitateinstituţională

SubdomeniuBazamaterială

1

Dotareaspaţiilorşcolare

 

 

 

x

 

2

Existenţaşicaracteristicilespaţiilorşcolare

 

 

 

x

 

Subdomeniu Resursele umane și capacitatea instituției de atragere a resurselorumane dinafara instituției șidin afara tării,în condițiile legii

1

Managementul personalului didactic, de conducere, didactic
auxiliarși nedidactic

 

 

 

x

 

SubdomeniuStructuriinstituționale,administrativeșimanageriale

1

Asigurareasănătățiișisecuritățiituturorcelorimplicațiîn activitatea școlară

 

 

 

x

 

2

Asigurareaserviciilordeorientareşiconsilierepentruelevi

 

 

 

x

 

3

Existențașifuncționareasistemuluidecomunicareinternăși externă și de gestionare a informației

 

 

 

x

 

4

Existenţa,structuraşiconţinutuldocumentelorproiective:planul
de dezvoltare si planul managerial

 

 

 

x

 

5

Organizareainternășifuncționareacurentăaunitățiide învățământ

 

 

 

x

 

DOMENIUEficacitateeducaţională

SubdomeniuActivitateafinanciarăaorganizaţiei

1

Constituireabugetuluiunitățiideînvățământșiexecuțiabugetară

 

 

 

 

x


Subdomeniu Angajabilitatea

1

Urmărireatraiectuluiscolarși/sauprofesionalulterioral absolvenților

 

 

 

x

 

SubdomeniuConţinutulprogramelordestudiu

1

Definireaşipromovareaofertei educaţionale

 

 

 

x

 

2

Proiectareacurriculum-uluișiplanificareaactivitățilordeînvățare

 

 

 

x

 

3

Realizareaactivitățilordeînvățare,asigurareaparticipăriiși obținerea stării de bine

 

 

 

 

x

SubdomeniuRezultateleînvăţării

1

Rezultateleobținute(participareașcolară,rezultateleînvățăriiși
starea de bine)

 

 

 

x

 

DOMENIUManagementulcalităţii

SubdomeniuAccesibilitatearesurseloradecvateînvăţării

1

Optimizareaaccesuluilaresurseleeducaţionale

 

 

 

x

 

SubdomeniuAcuratețearaportărilorprevăzutede legislațiaînvigoare

1

Acuratețea raportărilorprevăzute delegislațiaîn vigoare

 

 

 

x

 

SubdomeniuBazadedateactualizatăsistematic,referitoarelaasigurarea internă a calităţii

1

Constituireabazeidedateaunităţiideînvăţământ

 

 

 

x

 

SubdomeniuFuncţionalitateastructurilordeasigurareacalităţiieducaţiei,
conform legii

1

Constituireasifuncţionareastructurilorresponsabilecuevaluarea internă a calităţii

 

 

 

x

 

SubdomeniuProcedurideevaluareperiodicăacalităţiicorpuluiprofesoral

1

Evaluareacalităţiiactivităţiicorpuluiprofesoral

 

 

 

x

 

SubdomeniuProceduriobiectiveşitransparentedeevaluarearezultatelor învăţării, inclusiv de către elevi

1

Optimizareaevaluăriirezultatelorînvățării

 

 

 

x

 

SubdomeniuProceduriprivindiniţierea,monitorizareaşirevizuirea periodică a programelor şi activităţilor desfăşurate

1

RevizuireaoferteieducaționaleșiaPDI/PAS

 

 

 

x

 

SubdomeniuStrategiişiproceduripentruasigurareacalităţii

1

Dezvoltareaprofesionalăapersonalului

 

 

 

x

 

2

Realizareaautoevaluăriiinstituționaleșiasigurareainternăa calității conform prevederilor legale

 

 

 

x

 

Subdomeniu Transparenţa informaţiilor de interes public cu privire la programeledestudiişi,dupăcaz,certificatele,diplomeleşicalificările oferite

1

Asigurareaaccesuluilaofertaeducaţionalăa şcolii

 

 

 

x

 


PARTEA A IV-A

PLANULDEÎMBUNĂTĂŢIREACALITĂŢIIEDUCAŢIEIOFERITEPENTRUANULŞCOLAR URMĂTOR

Activităţi de îmbunătăţire a calităţii:

Nr. crt.

Nume

Tip Activitate

Obiective

Dată
început

Dată
sfârşit

Activităţi de evaluare internă:

Nr. crt.

Nume

Tip Cercetare

Obiective

Dată
început

Dată
sfârşit

1

imbogatire experienta didactica

Analiză de conţinut a materialelorde suport
educaţional

sustinere activitate la Cercul pedagogicdin filiala noastra

03.03.2025

30.04.2025

Responsabilităţi: documentare stiintifica

Indicatori realizare:-

Aspecte reţinute:schimb de experienta

Director,                                                                                          Responsabil CEAC,